zondag 19 februari 2017

Uitslag K&K Vintage of Shabby Chic

Hallo allemaal,

vandaag de uitslag van de challenge Vintage tot Shabby Chic. Wat weer een geweldige deelname en zo ontzettend veel mooie kaarten hebben we gezien. Het blijft altijd moeilijk kiezen maar we zijn eruit gekomen. Dank jullie wel voor het meedoen.

Op de 1e plaats 

Sarah met deze mooie vintage mannenkaart.


2e is geworden Leny 


En op de 3e plek Doris


Dames, van harte gefeliciteerd met jullie 1e plek en top 3 notering!

Als jullie mij een mail sturen waarin Sarah haar adres even vermeldt. En Leny en Doris als jullie het leuk vinden om Gastdesigner te zijn,  geef ik jullie door voor welke challenge jullie een voorbeeldkaart mogen maken.

knutselsenkadootjes@hotmail.com

Zo meteen komen we met de nieuwe challenge.
Fijne zondag!
Groetjes Monique

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige top 3, van harte allemaal! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Dames met de top drie !
    Ga snel mailen zie dat ik de derde ben dank je wel !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank zij de mail van Doris weet ik , dat ik 2 e ben geworden bij de vorige challenge. Dat is een lange tijd geleden. Dus weer erg leuk. De kaart was gemaakt met e gewonnen Candy van Miranda. Dus ook een beetje van Miranda. Heb alleen geen idee waar en hoe ik me moet melden. Maar wil best een keer een extra kaart maken. Bedankt voor de notering in de TOP 3. Groetjes leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.