zondag 13 november 2016

Reminder Kaart met enveloppe

Hallo allemaal!
Vandaag zijn we halverwege de challenge. En we verbazen ons over de weinige deelnemers! Is het zo moeilijk?  We hopen natuurlijk niet dat deze challenge afschrikt. Daarom heeft het DT een paar voorbeelden gemaakt die echt niet lastig zijn. Denk aan een klein stempeltje in de hoek dat je ook op je kaart hebt gebruikt, of een DP-randje, een stansje en zo meer. Ook onze gastdesigner Coby heeft een heel mooi voorbeeld gemaakt. Kijk maar even mee:

Coby

Hermien

Nelly

Antoinette

GerJanne


Monique



Ingrid


Zoals jullie zien kun je er alle kanten mee op. Denk niet te moeilijk en ingewikkeld. En we hopen dat we nog meer inzendingen krijgen, want het inspireert ons ook weer. Je kunt nog meedoen tot 25 november 23:55 uur en met twee creaties. De prijs is ook weer super, door onze eigen Ingrid beschikbaar gesteld.

Creatieve groetjes, 
Hermien, Nelly, Ingrid, Antoinette, Monique en GerJanne

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi het is een leuke challenge ik ga meedoen maar ik moet nog eventjes wachten tot dinsdag dan kan ik hem pas plaatsen op mijn blog en dan ga ik hem plaatsen op jullie blog .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe plaats ik hem op jullie blog?
    Ik weet dat helaas niet meer.
    groet Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.