maandag 31 augustus 2015

Reminder Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

een dagje later als dat jullie van ons zijn gewend maar hier is de reminder van onze sketch-challenge.
Op het moment dat ik dit bericht klaarzet hebben we al 15 deelneemsters. Daar kunnen natuurlijk nog veel meer bij! En als je ziet wat voor leuke prijs je kunt winnen, zou ik het zeker niet laten!

Dit is de sketch. Niet moeilijk toch?

En dit zijn onze voorbeelden:







Zoals jullie zien, kun je alle kanten op met de sketch. Je mag hem ook spiegelen hoor. Is nu niet gebeurd maar mag gerust.

En dit is de mooie prijs die www.t-scrap-ateljeetje.nl beschikbaar stelt:

Dus doe gezellig mee. Jullie hebben de tijd tot en met 11 september 23.59 uur.
En je mag natuurlijk 2 keer meedoen.

KLIK hier om mee te doen!

Creatieve groetjes van 
Nelly, Antoinette, Hermien, Ingrid, GerJanne en Monique


3 opmerkingen:

  1. Veel succes met de challenge. Of ik mee doe? Wie weet? Eerst de troep boven helemaal opruimen. Heb ik mezelf opgelegd en dan ..... gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten ladies... ik ga proberen om mee te doen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeeldkaarten van de dames DT
    Mijn kaart staat er ook tussen nu , ben volger .
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.