zondag 4 maart 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

het is alweer tijd voor een nieuwe challenge, de derde alweer dit jaar. Zoals jullie weten  bedenken wij de challenges tijdens onze DT-Weekendjes in November. Nu is het zo dat we deze keer ongeveer dezelfde challenge hebben als het Lift Challengeblog. Hoe is het mogelijk...BIJNA hetzelfde!

Het verschil is namelijk dat wij een NIET gekleurde achtergrond willen zien.
Zie de foto met het girafje hieronder op de te liften kaart. De te liften kaart is van Nelly. Het staat in het rood en dik gedrukt. Niet zo mooi maar ik hoop zo te voorkomen dat het fout gaat. Dan heb je voor niets een mooie kaart gemaakt.


We beginnen natuurlijk met de kaart van onze gastdesigner Marja. Ze zag er een beetje tegenop, daar het voor haar de eerste keer was als gastdesigner. 
Niet meer tegenop zien Marja, je hebt een prachtig voorbeeld afgeleverd!
Marja
En dan de voorbeelden van het team....
Hermien

Nelly


Ingrid
Colien

GerJanne
Monique 
Onze sponsor voor deze challenge is Agnes Verhoeven van Agnes Hobbyshop. De prijs laten we nog even in het midden. Die krijgen jullie te zien bij de reminder.



Ik hoop dat we jullie genoeg inspiratie hebben gegeven en dat er net zoveel animo is voor deze challenge dan de vorige. Gelukkig zit het met de liefde wel goed 😍

De regeltjes staan in de rechter bovenhoek. De challenge loopt tot en met 30 maart tot 23.55 uur.

Heel veel plezier met het maken van een mooie kaart!
Creatieve groetjes van Nelly, Ingrid, Colien, Hermien, GerJanne en Monique

Karen





15 opmerkingen:

  1. Een leuke challenge! Ik ben niet zo van het stempelen maar ik ga proberen mee te doen. Hele mooie voorbeelden dus daar kan het niet aan liggen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh leuk, kan ik combineren met de liftchallenge!
    Leuk thema. Prachtige voorbeelden DT.
    Ik heb goed gelezen achtergrond stempelen en niet kleuren :) ik lees soms niet goed! Hihihi.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke challenge, want ik ben echt van het stempelen. Dus ik ga zeker meedoen!
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke challenge en duidelijk hoor, met de extra uitleg.
    Gave kaart hè, die van mijn moeder Marja. Die hangt hier al 2 weken in mijn kamer. Mijn man en ik kende elkaar 30 jaar.....30 jaar, pff en ik voel me nog zo jong😊.
    Hoe dan ook, ik kreeg deze kaart van mijn ouders, als felicitatie met de boodschap er bij dat ik hem niet op mijn blog mocht laten zien.....nu snap ik waarom, hihi.
    Dat repeat stempelen werkt verslavend dus 2 challenges die op elkaar lijken geen probleem, ik vind het zo leuk om te doen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha hoe is het mogelijk dat jullie deze challenge ook al hadden bedacht, alle voorbeelden zijn prachtig DT en de winnaars van de vorige challenge allemaal van harte Gefeliciteerd!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. LACHEN!!! Maar ook deze is echt super leuk met gave DT-voorbeelden dus ik ga meedoen!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave voorbeelden en challenge. Ik ga zeker me best doen om een
    kaartje te maken.Oeps bijna vergeten, winnaars vorige challenge gefeliciteerd!!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig!! Wat een toeval....zoiets verzin je toch niet hahahaha.
    Met de liftchallenge heb ik al meegedaan, dus wil proberen hier ook mee te doen; vind het zo'n supergave opdracht!
    Jullie DT-kaarten zijn stuk voor stuk juweeltjes dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toeval inderdaad, haha! Wel een leuke challenge, ik heb al een ideetje... Hopelijk pakt het goed uit. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeldkaartjes DT dames , ik heb
    ook een stemepelkaart gemaakt , leuk om te doen .
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit toch een leuke uitdaging, ik ben helemaal in de ban van het repeat stempelen en mijn dochter spoorde mij aan om deze ook hier te plaatsen.
    Fijn weekend en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke thema! En zo toevallig. Hoe krijg je zoiets voor elkaar. Mooie kaarten vanuit het team. Mooi gestempeld allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden. Leuke lift. Mijn kaartje staat erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    หนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank jullie wel voor de uitdaging, ik heb m aangenomen. Wat leuk om al die kaarten te zien. Heb voor het eerst meegedaan, heb er van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.