zondag 7 januari 2018

Winnaars van de NIEUW-challenge

Hoi allemaal,

Daar zijn we dan met de winnaars van de NIEUW-challenge. Wat hadden we veel deelnemers en wat een leuke kaarten zijn er voorbij gekomen!
Het maakte het stemmen niet makkelijk. Dat gaat altijd heel eerlijk en soms hebben we bijna allemaal andere deelnemers in de top 3, maar het lukt altijd om een top 3 te maken.
Alleen hebben we deze keer een top 4.
Maar eerst de random winnares:

En dat is Rosina.

Wil je een mailtje sturen aan Monique, dan komt de prijs naar je toe. Ook mag je de winnaarsbadge meenemen voor op je blog.

Dan onze top 3 met een gedeelde plaats op nummer 3.

1. Ellen (71)
2. Ineke (43)
3. Janette en Femminde (30 en 14)

Ellen, jij mag de top 3 en de gastdesignerbadge meenemen naar je eigen blog. Als je tenminste gastdesigner wilt zijn.
Mail dan ook naar Monique, zodat je weet wat je voor de volgende challenge mag maken als voorbeeld!
Het mailadres en de badges vind je in de zijbalk rechts.

Voor Ineke, Janette en Femminde is er de top 3 badge. Neem hem mee als je wilt. Hoeft niet, maar mag wel.

Over een uurtje zijn we terug met de nieuwe en eerste challenge van 2018!

Creatieve groetjes,

Colien, Ingrid, Hermien, Nelly, Monique en GerJanne

5 opmerkingen:

  1. van harte allemaal dames!! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé wat gaaf zeg, sta ik zo maar in de Top 3 en nog wel op plekje 1, wat een eer!
    Lijkt me superleuk om jullie gastdesigner te zijn volgende maand. Ik stuur Monique een mailtje.
    Ook de andere winnaars van harte!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo wat een verrassing om te zien dat de random generator op mijn kaartje is stilgevallen....dat vind ik zooooo leuk en heel erg bedankt ervoor
    Ik stuur zometeen een mailtje..
    Ook de dames van de top 3 gefeliciteerd met jullie overwinning

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo wat een verrassing om te zien dat de random generator op mijn kaartje is stilgevallen....dat vind ik zooooo leuk en heel erg bedankt ervoor
    Ik stuur zometeen een mailtje..
    Ook de dames van de top 3 gefeliciteerd met jullie overwinning

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.