zondag 10 december 2017

Uitslag challenge Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal, 
vandaag natuurlijk de uitslag van de vorige challenge. Het was wel een beetje een ingewikkelde challenge heb ik uit betrouwbare bronnen gehoord. Maar ondanks dat hebben we hele mooie inzendingen binnen gekregen.

Onze random winnares is geworden....
Creaties van Strix (Astrid)


Van harte gefeliciteerd Astrid! Als je mij een mail stuurt met je adresgegevens, zorg ik ervoor dat deze bij de sponsor terecht komt.

m.eding@live.nl

En dan de top 3:

Dat zijn in willekeurige volgorde geworden:

Inny(19)

Caroline(13)

Nicolette(39)

Dames, ook jullie van harte gefeliciteerd! Als jullie het leuk vinden om volgend jaar gastdesigner te zijn, mogen jullie mij ook een mail sturen. Dan zal ik jullie het thema van de 1e challenge van 2018 vertellen.

Iedereen weer bedankt voor de moeite en de prachtige kaarten die we van jullie mochten ontvangen!
Succes met de challenge "Nieuw".

Lieve groet, Monique en DT Knutsels en Kadootjes.

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik in top 3 sta. Dank jullie wel. En gefeliciteerd voor de andere dames.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik in de top 3 sta! DANK JE WEL.
    Gefeliciteerd aan de andere winnaars en ik stuur zsm een mailtje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie mooie winnende kaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de winnaars , met de prachtige kaartjes!!
    Fijne zondagmiddag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames met jullie mooie kaartjes!
    Fijne dag enlieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte allemaal dames! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.