zondag 10 december 2017

NIEUWe Challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,


Vandaag begint alweer de laatste challenge van dit jaar. Met dit keer als thema NIEUW. Dat leek ons niet zo moeilijk. En aangezien menigeen de vorige challenge een uitdaging vond, doen we het deze keer niet zo ingewikkeld 😊 Je kunt bij NIEUW overal aan denken. Een NIEUW mensje op de wereld, een NIEUW huis, NIEUWe baan, NIEUWjaar, noem maar op. Dat gaat toch zeker lukken?

We hebben zelf ook een NIEUWtje te vermelden. Sinds vandaag is Colien Duister ons NIEUWe DT-lid en komt ons versterken. Een heleboel van jullie in blogland zullen haar wel kennen. Van harte welkom Colien! Hier stelt ze zich zelf even voor:

Hallo, Ik ben Colien, getrouwd met Rolf en we wonen samen met onze 2 honden Suus en Briep in 't Brabantse land. Al van kleins af aan ben ik aan het knutselen. Door een (ex)collega ben ik in aanraking gekomen met het kaartenmaken. Naast mijn werk als docent bloemschikken en biologie op een groene VMBO-school doe ik veel vrijwilligerswerk en heb ik nog allerlei hobby's en bezigheden.

Colien

En dan hier de voorbeelden van onze gastdesigners Gerrina en Gerie en het DT. 

Gerrina

Gerie

Hermien

Ingrid

Nelly

Monique

GerJanne

Colien

Wat vinden jullie ervan? Doen jullie gezellig met ons mee?
De prijs laten we nog even in het midden om jullie NIEUWsgierig te maken, maar zoals jullie van ons gewend zijn, zal het een leuke zijn! 

Jullie kunnen meedoen tot en met vrijdag 5 januari 2018 23.55 uur met maximaal 2 kaarten. De regeltjes staan in de rechter bovenhoek. 

Heel veel plezier met het maken van NIEUWe mooie creaties!

Creatieve groetjes,
Hermien, Ingrid, Nelly, Colien, GerJanne en Monique





16 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging met mooie voorbeeldkaarten.
    En Colien heel veel succes.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel leuke uitdaging! En leuk dat ik gastdesigner mag zijn! Iedereen succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk dat Colien jullie team gaat versterken! En een leuke nieuwe uitdaging! groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk Colien dat je het team gaat versterken, veel plezier!!!
    Ik vind het heel leuk om gastdesigner te zijn en de voorbeeldkaarten
    zijn weer heel divers en het is een mooi gekozen thema, veel plezier!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke Challenge en gefeliciteerd Colien met je DT schap.
    Prachtige voorbeelden ook van de gast designers.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Colien! En een leuke uitdaging, nu had ik net voor vandaag een kaartje gepland dat helemaal in dit thema past, dus ik doe met veel plezier weer mee.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe nieuwe challenge, een mooie waaier aan voorbeeldkaartjes!
    Proficiat met jullie nieuwe DT-lid Colien!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sinds kort ben ik weer aan het bloggen en heb dit leuke blog gevonden! Wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie challenge hoor, mijn Nieuwjaars tag doet ook mee (Nieuw)
    Schitterende inspiratie kaartjes dames DT en voor Colien..proficiat !!
    Fijn weekend en warme groetjes van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Magnifique travail de l'équipe de conception.
    C'est avec plaisir que je m'inscris à ce challenge.
    Bonnes fêtes de Noël et de Fin d'Année.
    MaryannG
    Prachtig werk van het ontwerpteam.
    Ik doe met plezier mee aan deze uitdaging.
    Fijne kerst en nieuwjaar.
    MaryannG

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn bijdrage staat gelinkt,ik hoop dat mijn onderwerp voldoet aan het thema.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb net mijn 2e creatie geplaatst....maar ben vergeten een 2 erachter te zetten.....sorry daarvoor!
    Fijne Feestdagen voor jullie allemaal.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat Colien jullie komt versterken, succes Colien! Leuke challenge en jullie hebben weer prachtige voorbeelden gemaakt. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke uitdaging. Ik heb er een nieuwjaarskaartje voor gemaakt.
    Een heel mooi 2018 voor jullie!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for sharing valuable information nice post,I enjoyed reading this post.

    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.