zondag 16 april 2017

Uitslag challenge Washi Tape

Hallo allemaal,

de 4 weken zijn alweer om. Over een half uurtje start de nieuwe challenge maar eerst hebben we nog de uitslag van de Washi tape kaarten. Allereerst wil ik iedereen bedanken die mee hebben gedaan. Het was best een moeilijke challenge.

Dit is onze top 3 geworden:

Op de eerste plaats Henriët met deze mooie kaart. Van harte gefeliciteerd! Als je mij je adres even mailt, zorg ik ervoor dat die bij de sponsor terecht komt.


En verder zijn in de top 3 belandt:

Crealientje


en 

Ant

met deze vrolijke kaartjes.

Crealientje en Ant, van harte gefeliciteerd met jullie top 3 notering. Mochten jullie het leuk vinden om een keertje gastdesigner te zijn, mogen jullie me mailen en vertel ik wat de volgende challenge opdracht zal zijn.

Rest mij nog te zeggen dat ik het deze afgelopen maand heb verzaakt heb om overal te reageren. De reden waarom kunnen jullie lezen op mijn eigen blog.
Mijn oprechte excuses. Jullie zijn niet voor niks aan het werk met de mooie kaarten!

Voor nu fijne Pasen!

Creatieve groetjes Monique en DT.




5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames ! Wat een mooie kaarten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige winnende kaartjes, top! Ik hoop weer eens tijd vrij te kunnen maken voor de nieuwe challenge. Fijne Paasdagen nog! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie winnende kaarten. Gefeliciteerd dames en fijne dagen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik heb gewonnen. Helemaal heppie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In de top drie! super blij mee.
    Gefeliciteerd Henriët, en Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.