zondag 19 maart 2017

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes...

 En daar zijn we weer. Maar nu met de nieuwe challenge!
De challenge deze keer is.....

Gebruik Washi-tape op je kaart.



Volgens ons heeft iedereen wel een rolletje van dit tape in zijn voorraad verstopt zitten.
Voor sommigen van ons was het een uitdaging, de anders vond dit gesneden koek.
We zijn heel benieuwd wat jullie ervan vinden en wat jullie ons laten zien.

Dit zijn onze voorbeeldkaarten:

Allereerst onze gastdesigner Doris


Antoinette







Deze week stelt onze sponsor Agnes Hobbyshop een leuke prijs beschikbaar.

Deze 2 mooie mallen....
Zijn ze niet mooi?

Wij hopen dat we jullie hebben kunnen inspireren om weer gezellig mee te doen.

De challenge loopt tot en met vrijdag 14 april 23.55 uur.
Jullie mogen met 2 kaarten meedoen.

 Heb je geen blog maar wel Facebook dan kun je ook naar de foto op je facebook linken. En mocht je ook geen facebook hebben, mail dan gerust, dan plaats ik hem erbij.

Heel veel succes!
Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Antoinette, GerJanne en Monique.

Oh ja, vergeet ik bijna te vragen....Weet iemand hoe ik de plaatjes gewoon mooi naast elkaar krijg?












20 opmerkingen:

  1. Leuke opdracht met de washi tape. Ik zag je vraag voor de plaatjes. Ik heb hetzelfde probleem in blogger. Enige manier die ik dan bedenk is de twee foto's eerst in één foto samenvoegen en dan kan je ze samen centreren op je blog. Als er een andere manier is dan lees ik het hier wel :) Groetjes, en fijne zondag ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge. Op je vraag hoe je de 2 foto's gewoon naast elkaar krijgt denk ik dat je de tekst er tussenuit moet halen en onder de foto's moet zetten. De foto's zijn klein genoeg zodat ze inderdaad mooi naast elkaar zouden kunnen en met een paar spaties zou het mooier zijn lijkt me. Succes.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige voorbeelden! Ik weet alleen niet of ik mee kan doen. Ik kom in een hele drukke tijd voor mij terecht ;-)
    Hoe je de plaatjes naar elkaar toe krijg....
    De tekst van deze 2 mooie mallen effe weg halen. Dan op het plaatje gaan staan met je rechter muis toets en naar er elkaar toe slepen. Bij mij lukt dit altijd wel. Met spaties lukt dit niet altijd en centreren lukt bij mij ook niet dus dit is mijn tip.:-) Succes.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS tijdens het slepen je muis toets vast blijven houden. Ik zit nu alleen te twijfelen of de rechter of linker muistoets was....

      Verwijderen
  4. Leuke uitdaging en mooie voorbeelden allemaal. Inspiratie genoeg maar het blijft moeilijk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeeldkaarten. Ik sla deze over, heb geen washi tape. Succes!
    Groetjes nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed om weer eens wat van de voorraad te gebruiken! Mooie inspiratie weer dames! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge weer dames, volgens mij heb ik nog wel wat washi-tape liggen!
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge, kijken of het me lukt mee te doen, washi genoeg hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt dat ik Gastdesigner mocht zijn !
    Wat een prachtige inspiratie kaarten Dames !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke challenge met mooie voorbeelden. Washi tape genoeg hier, maar eigenlijk nog nooit gebruikt. maar ik ga zeker proberen om mee te doen.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge weer...en de DT dames hebben weer prachtige voorbeeldjes gemaakt
    Om de plaatjes te centreren ga ik er altijd op staan ...
    gewoon links klikken
    dan komt er een balk
    daar klik ik 'centreren' aan
    en dat doe je bij het andere plaatje ook...
    staan ze samen in het midden...
    Succes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gedaan van de dames. Gek he dat zoiets mij nou nooit lukt. Dom ??? Zal wel. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk deze challenge! Heb er genoeg van liggen, gebruik het zelden terwijl het soms een hele leuke toevoeging is op je kaart. Ik ga er eens over nadenken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende voorbeelden Dames DT , doe ook
    graag mee hier met deze leuke challenge !!!
    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik werd zo geïnspireerd door jullie prachtige kaarten, dus doe gezellig mee!
    Fijne zondag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lovely cards. I just found this blog through Rosina's card and have followed. I will be surely making a card for this challenge. hugs from Australia
    [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een toffe challenge ! Het is me gelukt, voor het eerst sinds lang een kaartje met washi-tape, ik ga proberen om er nog een tweede te maken ook !

    BeantwoordenVerwijderen


  18. Wat een leuke challenge. Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en net mijn kaartje geplaatst.
    Groetjes Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.