zondag 25 december 2016

Uitslag challenge Knutsels en Kadootjes

Een hele goeiemorgen op deze 1e kerstdag!

Hoe kun je het bedenken, vandaag begint er een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. Het kwam nou eenmaal zo uit.... En gelukkig kun je berichten inplannen. Dus tijdens de voorbereidingen van het kerstmaal van vandaag, heb ik gisteren de berichten al gemaakt.

Maar eerst willen jullie natuurlijk wel weten wie er gewonnen heeft. Wat waren er weer ouderwets veel inzendingen. 116 om precies te zijn. Wij als DT hebben ervan genoten! De winnaar hebben we random gekozen omdat er zoveel deelnemers zijn en wij de tijd niet konden vinden vanwege kerstdrukte,  kerstfeestjes en wintersportvakanties.

De winnaar van deze challenge is geworden...... Frosien. Van harte gefeliciteerd!


Met deze mooie kaart.
 Het "rood"dat jullie zien is oranje. Met foto's maken is dat altijd een beetje lastig.


Dit is de top 3:

Gerrina

Wies 

Wendy 

Dames, allemaal van harte gefeliciteerd!

Frosien, zodra onze sponsor terug is van vakantie, stuurt zij jou een mooie prijs toe. Als jij mij je adresgegevens stuurt komt dat helemaal goed.

Wies, Wendy en Gerrina, ik zou het leuk vinden als jullie gastdesigner willen zijn voor de challenge van 22 januari. Mochten jullie daar zin in hebben stuur mij dan een mailtje dan zal ik jullie vertellen wat het thema is.

Dit is het email adres:

knutselsenkadootjes@hotmail.com

Hartelijke groetjes en tot zo bij de nieuwe challenge!

Monique



5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Frosien!
    en een hele mooie top 3!
    fijne dagen gewenst!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Frosien en een mooie top 3 ook! Fijne Kerstdagen gewenst allemaal. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, ik heb de prijs gewonnen met deze challenge. Ik laat me verrassen, de e-mail is al onderweg. De andere dames, van harte gefeliciteerd met jullie behaalde top 3, het waren mooie kaarten, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat gaaf dat jullie mijn kaart in de op 3 kozen! Helemaal leuk!! Wies en Wendy ook gefeliciteerd! Ik heb zo veel inspirerend-moois gezien...
    Zodra de PC hier weer vrij is komt er een mail aan Monique! Leuk om Gast-designer te mogen zijn! Groetjes en voorzichtig het oude jaar uit en het nieuwe in glijden... Fijn en mooi 2017 allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.