zondag 27 november 2016

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

vandaag start weer een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes.
Deze keer vragen wij om een kerstkaart zonder rood of groen.
We hebben er al heel wat voorbij zien komen, dus dat moet geen probleem zijn 😉

Dit zijn de voorbeelden van de gastdesigners en ons DT 









We hopen dat we jullie voldoende hebben kunnen inspireren. De prijs voor deze challenge wordt geschonken door Kleurenfestijn, door onze eigen Antoinette. Deze keer een verrassing!


De challenge loopt tot en met vrijdag 23 december 23.55 uur.
De regels staan rechts boven in de hoek.

We hopen dat jullie weer massaal meedoen om van de laatste challenge dit jaar een groot succes te maken!

Creatieve groetjes van Ingrid, Nelly, Hermien, Antoinette, GerJanne en Monique

Antje Aukema





12 opmerkingen:

  1. Leuke challenge: kan het zijn dat jullie de link vergeten zijn om kaarten te plaatsen? ;-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben al een tijdje bezig met kerstkaarten zonder rood of groen dus dat gaat zeker lukken! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden DT.
    Moet nog een paar kaartjes maken. Dan meld ik me weer.
    Fijne zondag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke challenge met prachtige voorbeelden.
    Doe graag mee.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten, Dames
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten dames DT , leuke challenge
    ik doe heel graag mee , fijn weekend
    groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inspiratie van jullie kant. Ik doe ook graag mee de kaart er zojuist bijgezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo IK heb nog een kaart bij jullie uitdaging gezet. Leuke reminderkaarten Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie zojuist dat ik een 3de kaart (nr69) heb ingezonden terwijl er maar 2 mee mogen doen. Kan iemand van K&K deze verwijderen? De andere 2de kaart zag ik over het hoofd. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je heb gelijk Gerjanne. Onder de bloemen was idd groen te zien. Maar de kerstbomen waren echt blauw. heb mijn kaart uit de wedstrijd gehaald.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.