zondag 30 oktober 2016

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal!
Er begint al weer een nieuwe challenge. Wat gaat de tijd hard. Nu nog bezig om het in en rondom het huis gezellig te maken met herfstspulletjes en straks weer nadenken over de kerst. Maar eerst de challenge voor deze maand:

Maak een kaart met bijpassende envelop
We hebben voor jullie weer heel mooie voorbeelden. Om te beginnen met onze gastdesigners van deze maand.
Coby

Marianne
Dank jullie wel voor deze mooie voorbeeldkaarten dames.

En dan de mooie kaarten van het DT.

GerJanne

Hermien

Ingrid

Monique

Monique

Nelly

Antoinette

Onze sponsor voor deze maand is Ingrid's Scrapfrutsels . Ingrid is Stampin Up demonstratrice. Kijk maar eens op haar blog. Je kunt heel leuke workshops bij haar volgen. En dit is de geweldig leuke prijs die ze beschikbaar stelt.

De challenge loopt tot en met vrijdag 25 november 23.55

De regels staan rechts boven.

Doe gewoon gezellig mee. We verheugen ons weer op jullie mooie creaties!

Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Nelly, Antoinette, GerJanne en Monique



11 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allemaal prachtig uit, leuke uitdaging deze maand! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ela. We kijken uit naar je creatie.
      Groetjes Monique

      Verwijderen
  2. Wouw...super voorbeelden dames van het DT en leuke challenge gekozen!
    Alle winnaars hier onder van harte gefeliciteerd! Fijne zondag!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie. Jij ook een hele fijne zondag!!
      Groetjes Monique

      Verwijderen
  3. Superleuke uitdaging met mooie voorbeelden van het DT. Ik ga gelijk aan de slag ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke uitdaging dames! En jullie zorgen zeker voor inspiratie! Deze keer zou het toch moeten lukken om weer mee te doen.. Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele leuke challenge, weer eens wat anders, met prachtige voorbeelden van het DT.
    De vorige keer is het me niet gelukt om mee te doen, wil vanalles...
    Ik dacht dit zal me niet weer gebeuren, hihi.
    Dus bij deze mijn kaart met envelop geplaatst ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging, en ik heb mijn kaart net gelinked.
    Doe dus weer mee!
    Moet nog een drie tal envelopjes maken, en dan link ik morgen voor de tweede keer.
    Hele fijne zondag avond.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge !!!!
    Ga er aan werken !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi wat een mooie voorbeelden .
    Ik heb de mijne net geplaatst ik heb alleen geen foto van envelop en kaart bij elkaar .
    En de kaart met envelop is al weggegeven .
    Maar op mijn blog staan de foto`s van envelop en kaart .
    Hopelijk is het zo goed .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk idee om bijpassende enveloppe te maken. Dat ga ik onthouden :).

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.