zondag 19 juni 2016

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

hier zijn we met de laatste challenge voor de vakantie. Dit keer vragen we om een MANNENKAART!
Zelf heb ik ze bijna nooit op voorraad. Het blijft een lastige kaart om te maken.
Maar het is het DT weer gelukt om jullie prachtige voorbeelden te laten zien.












Wat vinden jullie ervan? Kan het jullie inspireren?

Dit is de prijs die Anreda beschikbaar stelt. Mooi aangepast aan de mannenchallenge.

Dat lijkt me ook wel een extra reden om mee te doen.

De challenge loopt tot en met vrijdag 15 juli 23.55 uur.
De regels staan rechts bovenaan de pagina.
Na deze challenge nemen we vakantie tot 4 september. Daarna komen we fris en fruitig bij jullie terug!

Hieronder de kaarten van de dames zonder blog:

Winnie van Brakel
Winnie van Brakel







5 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden! Ik ga weer mijn best doen. Fijne zondag! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt, zo verschillend! Veel inspiratie zo!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke inspiratiekaarten , daarom deze
    mooie dame voor een leuke man gemaakt ;)
    Spannende zondag allemaal,
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schitterende voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
    ik doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst
    fijn weekend allemaal

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.