maandag 25 april 2016

And the winner is.....

Een hele goeiemorgen allemaal,

het is ons gelukt. We hebben een top 3 voor jullie. Wat hebben jullie een prachtige kaarten laten zien.
We vonden ze allemaal mooi maar er kan er maar 1 de winnaar zijn....

Ik laat jullie de top 3 zien in willekeurige volgorde.


Petra

Blomke (Maaike)

Rhodé

En de winnares is geworden BLOMKE (Maaike). Van harte gefeliciteerd Maaike met je eerste plek.

Als Rhodé en Petra het leuk vinden mogen jullie de eerstvolgende challenge gastdesigner zijn.

Als jullie mij een berichtje sturen naar m.eding@live.nl , dan zorg ik ervoor dat Maaike haar prijs krijgt en Rhodé en Petra de gegevens voor de volgende challenge.

Een hele creatieve week toegewenst!

Monique

10 opmerkingen:

  1. schitterende top 3!! Gefeliciteerd, dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige top 3!
    Gefeliciteerd dames!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk, ik heb de eerste plaats. Rhodé en Petra, van harte gefeliciteerd met jullie plaats in de top drie.

    Groet, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toppertjes, van harte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toppertjes, van harte! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat ik in de top 3 zit en ook de andere dames gefeliciteerd! Bloos hier wel een beetje van ;-)

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames en natuurlijk vooral de nummer 1. Prachtige kaarten.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.