maandag 4 januari 2016

Uitslag van de Kerstbingo bij Knutsels en Kadootjes



Hallo allemaal,

allereerst willen wij jullie een gezond, gelukkig en een heel creatief jaar toewensen!
En dat we jullie maar heel vaak terug mogen zien.

Ik wil onze sponsors van 2015
heel hartelijk bedanken voor afgelopen jaar!

Ook dit jaar hebben we weer sponsors bereid gevonden ons challengeblog te helpen met leuke prijsjes! Maar daarover meer in het bericht van de nieuwe challenge.

En dan nu de top 3 in willekeurige volgorde.







En de winnaar is geworden.........

MARIA

Van harte gefeliciteerd Maria met je 1e plek. Als je mij je adresgegevens stuurt, zorg ik ervoor dat de sponsor ze krijgt en jij je prijs zo snel mogelijk ontvangt.

m.eding@live.nl

En dan zou ik ANITA en MAIA willen vragen of zij voor de challenge van februari gastdesigner willen zijn. Ieder 1 kaart. Zou je dat willen, stuur me dan een mail en ik vertel je dan wat de challenge is waar je kaart voor mag maken.

Dan ga ik nu gauw aan de slag met de nieuwe challenge. Hij is onderweg!!!

Groetjes, 
GerJanne, Ingrid, Hermien, Nelly, Antoinette en Monique





9 opmerkingen:

  1. Hallo dames
    Wat leuk dat ik een prijs gewonnen heb. De andere dames, gefeliciteerd met jullie top 3 notering.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aller eerst de allerbeste wensen voor 2016.
    Gefeliciteerd Maria! Wat super leuk dat ik in de top drie sta, vind het een hele eer!! Dankjewel! Ga je direct mailen. Ook Maia gefeliciteerd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met jullie mooie top 3 notering!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allereerst de beste wensen allemaal voor een gezellig, gezond en creatief 2016!
    Proficiat Maria met je mooie creatie en de gewonnen prijs!
    Erg leuk dat jullie mij gekozen hebben in de top 3 zeker een hele eer zoals Anita al zei!
    Ik zal je zo mailen voor het gast designer schap.
    Fijne creatieve week allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winnaars!!! Gefeliciteerd allemaal meiden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd dames.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie mooie kaartjes dames! Heel mooie top 3! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie mooie kaartjes dames! Heel mooie top 3! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.