maandag 4 januari 2016

Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes #31

En daar zijn we dan met de allereerste challenge van 2016.
We gaan er weer vol tegenaan. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Ook hebben we voor dit jaar de sponsors weer gevonden die ons willen helpen jullie een leuke prijs te geven voor jullie prachtige creaties!

Dit jaar zijn dat:


Is dat niet super?

En dan nu de nieuwe challenge.

Dit keer willen wij een kaart of creatie zien in BLAUW/WIT.
Huid, haar en een eventueel vogeltje mogen bruin zijn ;-)
Maar verder moet je kaart/creatie blauw van het scherm afspatten.

En dan nu onze voorbeelden:

Allereerst van onze gastdesigner





Antoinette 



En onze sponsor voor deze challenge is Anreda met deze leuke prijs.
Erna noemt het zelf een nieuw begin!

Jullie hebben tijd tot en met 29 januari 23.55 uur.
De regels staan rechts bovenin de sidebar.

Heel veel succes gewenst!

Creatieve groetjes van GerJanne, Nelly, Hermien, Ingrid, Antoinette en Monique







20 opmerkingen:

  1. Een heel mooi divers rijtje voorbeelden DT en een heel
    leuke challenge thema! Ik ga mijn best doen met blauw/wit!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dames!! Mooie creaties zijn er gemaakt, leuke uitdaging.
    Ook ik ga mijn best er voor doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaarten en wat een leuke uitdaging! Ik ga mijn best weer doen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke challenge ben volger geworden en doe graag mee!!

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voorbeelden, ik probeer er mee aan de slag te gaan hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn favoriete kleuren om een maritiem kaartje mee te maken!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeelden DT!
    Deze opdracht moet te doen zijn.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke voorbeelden van dames DT weer ,ook
    mijn favorite kleuren blauw wit, kaartje..
    staat er al tussen hoor , veel succes.
    Liefs van Epie xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Doe graag weer mee, was vorige challenge te laat. Fantastische voorbeeldkaarten voor deze leuke challenge. En wat een mooi rijtjes sponsors! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doe graag weer mee, was vorige challenge te laat. Fantastische voorbeeldkaarten voor deze leuke challenge. En wat een mooi rijtjes sponsors! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn kaartje staat er ook bij, maar ik baal enorm. De kleuren zijn grauw ipv mooi blauw, want dat is ie! Ook de achtergrond kleuren van het plaatje achter de vogel is blauw.
    Zodra de zon schijnt, hopelijk morgen (zeggen ze net op de radio), maak ik nieuwe foto's.
    Sorry voor het ongemak.
    Ik laat het nog weten zodra er nieuwe foto's bij me staan.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. de onderste foto van de hele kaart vervangen in mijn blogpost, zo ook de close-up van de bloemen.

      Verwijderen
  12. Wat een mooie creatie zijn er al geplaatst, ik heb de mijne erbij gezet.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen. Wat een leuke voorbeelden zijn er gemaakt door het team . Heel leuk in verschillende stijlen. blauw wit slaat wel aan. IK doe ook weer een keer mee.......Ik hoop dat jullie mijn kaart blauw-wit genoeg vinden? Ben benieuwd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Blauw/wit is een prachtige combinatie, dus deze keer twee kaarten van mij. Ik ben vergeten om een 2 achter mijn 2e kaart te zetten (kaart 42). Excuses hiervoor!
    Lia x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie voorbeelden. Ik doe ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wauw wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt
    en wat een mooi gezicht als je al die schitterende kaarten in blauw/wit ziet die allemaal meedoen
    ja dit is echt een hele mooie kleurencombinatie
    ik doe ook graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woh wat al weer een boel deelnemers.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk als je de link-in bekijkt met alleen maar blauw/wit
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.