zondag 31 januari 2016

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes #32

Goeiemorgen,
 daar zijn we weer met de nieuwe challenge voor de maand februari.
Deze keer willen we graag een label zien op je kaart.

Hier zijn onze voorbeeldkaarten.

Allereerst van onze gastdesigner Anita:











En dan onze sponsor voor deze maand......
Met deze 2 leuke stansen.

Ik hoop dat we jullie weer hebben kunnen inspireren om gezellig weer mee te doen bij Knutsels en Kadootjes.

De regels staan rechts bovenin de hoek.
De challenge loopt tot 26 februari 23.55 uur.

Heel veel succes en veel freubelplezier!

Creatieve groetjes, 
Antoinette, GerJanne, Hermien, Nelly, Ingrid en Monique

Hier plaatsen we  de kaarten van de mensen die geen blog hebben en toch graag mee willen doen:
Jeannette Deering












17 opmerkingen:

  1. Wat een gave DT kaarten! Dank voor de inspiratie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zojuist mijn kaart gelinkt; deze stond vrijdag op mijn blog, maar is tot nu toe mijn laatste blogpost (er is niet meer overheen gepost). Er zit een label op, wellicht kan deze kaart meedoen...???
    Zo niet, hoor ik het graag en zal ik deze verwijderen.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige inspiratiekaartjes dames!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Challenge meiden en mooie voorbeelden weer!
    Ook van de gast designer....ken ik die niet ergens van????
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden voor deze challenge, met prachtige variaties!
    Leuk dat ik gast designer mocht zijn, dankjewel hiervoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet lukken en zeker met deze mooie voorbeelden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moet lukken en zeker met deze mooie voorbeelden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige voorbeelden DT!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super voorbeelden,
    Ik ga mijn best want ik wil ook weer graag meedoen.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb al een kaart mee laten doen met nr 25, en mijn 2e kaart is nr 41 heb alleen vergeten dat er bij te zeten, hoop dat het geen probleem op levert. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke voorbeelden!
    Hopelijk vind ik van de week nog even de tijd om iets leuks te maken voor deze challenge..
    maar zoveel ideeen en zo weinig tijd haha!

    Zelf net een blog begonnen. Mocht je zin hebben in een kijkje kom gerust langs!
    www.knutselvinkje.blogspot.nl

    Liefs,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke voorbeeldkaartjes ! Ik heb ook een kaartje erbij geplaatst.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeeldkaarten dames DT
    De mijne staat er tussen hoor x
    Warme wintergroet van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.