zondag 11 oktober 2015

Challenge 28 - Knutsels en Kadootjes

En daar zijn we alweer met de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes. De 28e alweer!

Het thema is deze keer Herfst/Halloween.

En vandaag doet er voor het eerst een gastdesigner mee.
Dit zijn onze voorbeelden:

De kaart is van Coby onze gastdesigner


Monique



Hermien


Nelly

GerJanne


3 kaartjes met bijpassende enveloppes in onderstaand doosje:
Ingrid



En dit is de prijs, beschikbaar gesteld door Anne-Marije van AnmaCreatief.


Dus kruip lekker weg in je knutselhokkie of aan de tafel en ga aan de slag. Het wordt koud volgende week. Dus lekker bij de kachel!

Er zijn een paar regeltjes:

Je mag 2 keer meedoen. Vermeld wel even een 2 achter je naam.

De deelname moet direct naar de kaart linken.

Je bent natuurlijk gezellig volgster of je wordt het.

De challenge loopt tot vrijdag 6 november 23.59 uur

Creatieve groetjes van Ingrid, Hermien, Antoinette, Nelly, GerJanne en Monique



12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie voorbeeldkaarten dames...heel verschillend en daarom heel inspirerend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeldkaarten dames, super gedaan allemaal!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes als inspiratie en een leuke uitdaging! En wat een mooie prijs valt er weer te winnen, ik ga de uitdaging aan! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie dt voorbeelden dames!
    Mooie inzendingen ook, vol inspiratie dat is zo leuk aan challenges!
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zojuist heb ik me aangemeld als volger van jullie blog. Leuk om weer mee te doen aan een andere challenge!
    Ik heb meteen maar een kaart gepost.
    Hoop hier veel inspiratie op te doen.
    Twee van de DT-ers kwam ik elders al tegen, bekende gezichten.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Maaike! Reuzeleuk dat je volgster bent geworden van ons challengeblog.
      Veel plezier! We hopen gauw een leuke kaart van je te zien. Succes!
      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  7. Ook ik dacht wat leuk, een herfstchallenge, maar vooral Halloween, ik ben gek op Halloween. Helaas lukt het me niet om een foto te plaatsen, de link werkt wel maar je ziet hier geen voorbeeldje, ik ga het nog een keer proberen met mijn 2e Halloween kaartje deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag gisteren ergens jullie blog voorbij komen... wat een leuke, ik blijf volgen
    Doe gelijk mee met de lopende challenge!
    Liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Dames ,
    het is de eerst keer dat ik jullie challenge blog heb gevonden
    dus ook maar een gokje gewaagd
    hele mooie voorbeeld kaarten dames
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ik heb ook nog een leuke herfstkaart gemaakt deze maand. vergeten te plaatsen Sorry. Maar better let as net! groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.