zondag 16 augustus 2015

Challenge #26 bij Knutsels en Kadootjes


Hallo allemaal,

hier zijn we weer! Helemaal uitgerust van de vakantie. Jullie ook?
Vandaag begint dan ook weer de nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes.
Deze keer om het niet te moeilijk te maken, hebben we gekozen voor een sketch.
Altijd rustig aan beginnen ;-)


Onze sponsor voor deze challenge is www.t-scrap-ateljeetje.nl met deze prachtige prijs:


En dit zijn onze voorbeeldkaarten:










Ik hoop dat we jullie voldoende kunnen inspireren om weer gezellig mee te doen!


De challenge loopt tot en met vrijdag 11 september 23.59 uur.

Je mag met 2 kaarten meedoen. Vermeld dan even een 2 achter je naam bij de 2e kaart.

Als je je kaart linkt, link dan rechtstreeks naar deze kaart en niet naar je startpagina.

En natuurlijk ben je volgster of word je gezellig volgster van het challengeblog.

Heel veel plezier en succes!

Creatieve groetjes van
Ingrid, GerJanne, Hermien, Nelly, Antoinette en Monique



32 opmerkingen:

  1. Welkom terug en wat een leuke challenge. Hopelijk blijft het weer iets minder warm en kan ik dan ook mee doen aan deze leuke challenge. De kamer waar ik knutsel is nu snikheet (zon staat er bijna de hele dag op).

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beetje late reactie....ik had ook last van de warmte maar nu is het best te doen. Ben benieuwd naar je kaart.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
    2. Mijn eerste bijdrage heb ik net toegevoegd. Hoop er nog een af te krijgen voor het einde van deze challenge ;-)

      Verwijderen
  2. Wat zie ik prachtige voorbeeldkaarten voorbij komen....ik ook mijn best doen dames!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer een nieuwe Challenge en jullie kaarten zien er weer tip top uit allemaal!
    Een schets is niet echt mijn ding, maar heel veel weten er wel raad mee....voor elk wat wils hè!
    en dat er weer lekker veel inzendingen zullen komen!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gerie, de volgende mag jij je weer op uitleven. Daar weet je vast wel raad mee ;-)
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  4. Wat een leuke sketch en wat een prachtige voorbeelden weer.
    Ik ga hier fijn een keer mee stoeien :-)
    Grtz Janette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben benieuwd Janette, wat er uit het gestoei komt. Vast wel iets moois!
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  5. Leuke voorbeelden . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Sarah, wie weet, weet jij er ook raad mee!
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Dank je wel Karin! Doe je gezellig mee?
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  7. Wat een leuke schets!! Mooie DT kaarten!
    Een fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke schets !
    Mooie DT kaarten ,
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. SuperLeuk!
      Dank je wel voor je deelname inmiddels.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  9. Wat leuk dat jullie er weer zijn!
    Met een hele leuke sketch, ga proberen mee te doen. Jullie voorbeelden zijn stuk voor stuk prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anita,
      het is ook weer leuk om terug te zijn. Weer vol inspiratie.
      Ben benieuwd naar jou poging.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  10. Zo'n toffe schets, leuk inspiratie met jullie voorbeelden! Dankjewel!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy. Ik hoop dat je inspiratie hebt gevonden om een gokje te wagen.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  11. Leuke sketch en mooie voorbeeldkaartjes. Ik heb ook iets gemaakt en net toegevoegd.
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superleuk Karin. Ik kom vanavond bij je kijken.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  12. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Top Anneke! Ik kom vanavond gezellig langs.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  13. Hallo ik had mijn kaartje vorige week al geplaatst maar zag dat hij er bij jullie nog niet bijstond dus heb ik het nog maar een keer gedaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Maartje, hij staat er nu bij hoor. En ik kom vanavond bij je langs.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  14. Wat staan er al mooie kaarten bij.
    Ik heb de mijne er net bijgezet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super Nicollete. Bedankt voor het meedoen. We komen gauw langs.
      Lieve groetjes Monique

      Verwijderen
  15. Ik heb vandaag het kaartje gemaakt en net geplaatst. Ik vind het heel leuk om mee te doen. Het is voor het eerst dat ik een kaart heb gemaakt n.a.v. een sketch. Ik heb namelijk sinds kort een blog.

    Groetjes van Renate**

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een superleuke schets...heb momenteel weinig tijd, maar kon het toch niet laten om mee te doen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.