zondag 24 mei 2015

Challenge #25 - Monochroom


Hallo allemaal,

Daar zijn we weer en nu met de nieuwe challenge - Monochroom.
Dat houd in dat je een kaart maakt in dezelfde kleurtinten. Dus bijvoorbeeld verschillende soorten roze, paars of bijvoorbeeld blauw. Als je maar 1 kleur gebruikt. Verschillende schakeringen van de kleur mag wel.

We hebben het ons niet gemakkelijk gemaakt. Maar het resultaat mag er zijn vinden we zelf!

Dit zijn onze voorbeelden:












Wat vinden jullie ervan? Doen jullie weer gezellig mee?

Onze sponsor is deze keer onze Ingrid.

Ingrid sponsort een mooi papierpakket en daarboven op krijg je een waardebon t.w.v € 7,50
te besteden bij Ingrid voor Stampin Up spulletjes.
Hieronder zie je het te winnen papierpakket.

De challenge duurt tot en met vrijdag 19 juni 24.00 uur.

Je mag met 2 kaarten mee doen. Zet dan bij de 2e kaart een 2 achter je naam.

Link direct naar je kaart en niet naar je startpagina.

Je bent volg(st)er of wordt het gezellig.

Wij zijn in ieder geval heel benieuwd naar jullie creaties én of we natuurlijk de gigantische deelname van de vorige challenge gaan evenaren.

Succes!



16 opmerkingen:

  1. Het zijn hele MOOIE voorbeelden van het team.
    Enneh.....ik heb begrepen dat je jarig bent Monique, dus Van ♥-e Gefeliciteerd. GENIET van deze dag.....want het is jouw dag.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke challenge met prachtige voorbeeldkaarten dames!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige voorbeelden!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldkaarten Dt-Team.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi rijtje voorbeelden meiden!
    En wat een leuke uitdaging alles in één kleur!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de mooie voorbeelden, ik heb mijn kaartje geplaatst! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe uitdaging met mooie voorbeelden, ook ik heb me aan een kaartje gewaagd...
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Willen jullie mijn kaart verwijderen? Nr. 43, want volgens mij is die niet monochroom genoeg...

    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht dames.
    Ik heb net mijn 2 kaartje geplaatst {55}maar vergeten er een 2 achter te plaatsen.Kan hem niet zelf verwijderen en opnieuw plaatsen.
    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey , Ik heb ook net mijn tweede geplaatst , maar ik ben ook 2 vergeten bij te zetten bij 64 .
    leuke challenges !
    groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten met een leuke challenge.
    Mijn dochter Kim van 14 jaar, wil graag een keertje meedoen via mijn blog, hopelijk mag dit. Ik heb haar kaartje al gelinkt. Als het niet mag dan verwijder haar maar hoor.
    Laat maar weten.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke challenge dames! Ik had alleen 1 vraag, moet het een kaart zijn of mag het ook een creatie zijn? Bijvoorbeeld een canvas. Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige challenge en ben nog net op tijd.

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.