zondag 29 maart 2015

Uitslag Receptenchallenge en challenge #23 - Gebruik stof of vilt op je kaart.

Hallo allemaal,

vandaag alweer de uitslag van onze receptenchallenge. Koken en bakken was niet iedereens favoriet maar er zijn toch weer prachtige kaarten binnengekomen.
We zijn eruit en komen met een willekeurige top 3:


Fenneke


Henriët


Chantal

En de winnares is geworden.........Henriët!
Van harte gefeliciteerd! Als je mij even je adresgegevens mailt, dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.

Ook Fenneke en Chantal van harte gefeliciteerd met jullie top 3 notering. Jullie mogen de button in de sidebar meenemen.

**********************************************

En dan nu Challenge 23 - Gebruik stof of vilt op je kaart!

Deze wordt gesponsord door www.anreda.nl
Hier stelt ze zich aan jullie voor....

Na heel lang wikken en wegen, vele slapeloze nachten en veel voorbereidingen, heb ik op 1 oktober 2013 de grote stap gezet! Webshop Anreda was een feit!!!
 Op 1 november 00.00 uur gingen de digitale deuren van de webwinkel open....
En vanaf dat moment heb ik vele mooie en supercreatieve mensen mogen spreken, wat een rijkdom is dat...

Voor het openen van mijn webshop was ik uiteraard al jaren creatief bezig en maakte ik de mooiste creaties ( al zeg ik het zelf LOL)
Op 16 december 2011 besloot ik dan ook dat ik het leuk zou vinden om met andere creatievelingen mijn creaties te delen en opende mijn blog.
Hierop plaats ik tot op de dag van vandaag alles wat ik maak en van de reacties van de andere creatievelingen kan ik ook nog steeds een warm gevoel krijgen.

Ik vind het heerlijk om creaties te zien van de diverse mensen, wat leuk om te zien hoeveel verschillende creaties er worden gemaakt.
Om deze redenen twijfelde ik ook geen moment toen ik gevraagd werd om dit blog te sponsoren.
Dus kom maar op met jullie prachtige creaties en verras me.....

Willen jullie ook mijn creaties zien? Volg me dan op mijn blog of op Pinterest.
Of kijk op Facebook en doe mee met de Like en Share actie.

Heel veel plezier en duimen draaien maar......wie gaat er winnen???

Sponsor Anreda

Dit is de mooie prijs die Anreda beschikbaar stelt:


1x Papierblok - Everyday - Paper & Pictures
1x Paperpad Studio Light - PPSL12
10x Gekrulde bloem mixed red
10x Gekrulde bloem mixed brown
10x vlinder klein wit


en dit zijn onze voorbeelden:









Wat vinden jullie ervan? Hebben we jullie kunnen inspireren om weer mee te doen?

De challenge loopt tot vrijdag 24 april 23:59 uur.

Jullie mogen 2 keer meedoen.

De link moet rechtstreeks bij de kaart op jullie blog terechtkomen.

Je moet volgster zijn en het ons logo staat in je sidebar.

We verheugen ons weer op jullie inzendingen. Maak het ons maar weer zo moeilijk mogelijk!

Creatieve groetjes van 
Ingrid, Antoinette, Hermien, Nelly, GerJanne en Monique.







13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames met jullie winnende creaties!
    Weer een leuke nieuwe uitdaging met mooie voorbeeldkaarten.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie! Wat super leuk dit ik winnaar ben geworden. En deze keer doe ik ook zeker weer mee!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Henriet, geniet van je prijsje.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd hoor Henriët met je winnende kaartje!
    En mooie inspirerende voorbeeld kaartjes hier en een hele leuke Challenge!
    Ik doe gezellig mee en heb gelinkt bij nr. 11
    Dat nummer past wel bij me, hihi.
    Fijne Paasdagen en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige challenge met mooie voorbeelden! Doe graag mee en heb mijn kaartje gelinkt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan mijn kaart niet plaatsen, als ik klik op dan verschijnt wel de Mister linky klik ik dan op Image van site dan komt er..
    site content could not be retrieved ik zet de link hier eerst maar bij en probeer het later nog wel eens.
    http://ellyscardcreatief.blogspot.nl/2015/04/vlinders.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi, het lukt mij ook niet om mijn kaart te linken ... ga het straks nog eens proberen, groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi, het lukt mij ook niet om mijn kaart te linken ... ga het straks nog eens proberen, groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,
    het is inmiddels gelukt ! Hoop dat mijn kaartje voldoet aan de voorwaarden, ik heb gaas gebruikt en hoop dat dat ook telt als stof ...
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge en mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Op mijn blog staat nog een foto van de binnenkant.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo meiden DT
    Ik heb mijn canvas geplaatst omdat er stof op zit, als het persé een kaart moet zijn,
    verwijderen jullie hem maar! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.