zondag 9 november 2014

Nieuwe challenge - Gebruik kraft op je kerstkaart

Hallo lieve allemaal,

We zijn alweer aan het eind van deze challenge. Wat hebben jullie weer massaal meegedaan!
Maar dat maakt het ons natuurlijk er natuurlijk niet gemakkelijker op om uit al deze prachtige creaties een winnaar te kiezen.
Maar het is gelukt. De winnares van deze challenge is.............

Lisanne

Van harte gefeliciteerd met je 1e plek Lisanne. Als je mij je gegevens door wilt mailen dan komt de prijs zo snel mogelijk jou kant op.

******************************************

En dan nu de nieuwe challenge.
Dit maal "Gebruik kraft op je kerstkaart" Niet zo moeilijk denk ik...

Dit zijn de voorbeelden van het DT team:






Antoinette


En het leuke van deze challenge is dat er deze keer 2 prijzen zijn weg te geven.
Deze keer is Bianca's Toko weer aan de beurt en zij geeft een waardebon van € 10,00 kado.
www.biancas-toko.nl
En de 2e prijs die we mogen weggeven is beschikbaar gesteld door onze eigen Ingrid Reyners. Zij is gestart als Stampin Up demonstratrice. Zij geeft dit mooie papierpakket weg.
Is dat niet gaaf?

Dus allemaal weer massaal meedoen. En ik geloof dat dat wel moet lukken nu iedereen met de kerstkaarten aan de slag is gegaan.

De challenge loopt tot en met vrijdag 5 december 00.00 uur.
Je mag 2 keer meedoen.
Je bent volger van het challengeblog.
En heel belangrijk: je moet de kaart goed linken naar het bericht op je blog.

Heel veel plezier en succes!

Creatieve groetjes van het DT team.














26 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, ga zien of ik nog tijd kan vinden !
    groeten !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, wat een geweldig mooie herfstkaart, Lisanne!!
    Leuke challenge!!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Lisanne met je prachtige kaart. Ik heb net mijn kaart geplaatst toevallig vandaag net een kaart met kraftpapier op mijn blog geplaatst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo allemaal,
    wat een mooie voorbeeldkaarten hebben jullie weer gemaakt ... hopelijk vind ik nog wat tijd om ook een kaart met kraft te maken en mee te doen met jullie challenge !
    Liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Lisanne! Wat een prachtige DT kaartjes zijn er weer gemaakt....ik ga beslist meedoen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Lisanne!!
    Leuke nieuwe challenge, de voorbeelden zijn schitterend designteam-dames en ga zeker proberen weer mee te doen.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Lisanne met je prachtige kaart! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge ik heb mijn kaart net geplaatst heeft lang geduurd maar ik doe weer mee
    Liefs en Creatiefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge!
    Met dat kraftpapier gaat het wel lukken.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben al veel te lang niet meer op jullie blog geweest.. Wat een leuke uitdaging, ik ga een poging wagen om mee te doen!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Lisanne met je prachtige winnende kaartje...ik zei al dat het een topper was hè!
    En weer een heel mooi rijtje voorbeeldkaartjes DT, en een hele leuke challenge, craft hebben we allemaal, toch?!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd,Lisanne met je prachtige kaart.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is me warempel weer eens gelukt om met jullie uitdaging mee te doen......leuke challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super Richtsje. Wat ben ik blij dat je er weer bent!
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  14. Leuke challenge, ook ik waag graag mijn kans bij deze.
    Mijn kaartje is geplaatst

    Creatieve groetjes
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke verrassing :) Ik heb net gemaild en ben nieuwsgierig naar wat de prijs is....

    Dankjulliewel!

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik doe sinds lange tijd weer es een keer mee....Gezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heb net mijn Kraft Kerstkaart geplaatst, dus ik doe weer mee,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt.
    Doe graag mee met deze leuke challenge, en mijn kaart geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Na jullie prachtige voorbeelden heb ik me ook weer aan een kraftkaart gewaagd voor jullie challenge. Succes en ik hoop dat jullie veel inzendingen krigen. Ik zie mijn kaart alleen niet verschijnen. Heb ik iets fout gedaan? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi. IK vind het een hele leuke uitdaging. Het is me eindelijk eens weer gelukt om mee te doen bij jullie. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Fijn voor jullie dat er al dingen zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo.
    Ik vind het altijd leuk om kraft te gebruiken en ik houd erg van mooie ronde getallen. Als alles goed is gegaan ben ik nr 50 geworden. Dat vind ik leuk.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke voorbeelden.
    Mijn kaart staat erbij.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Vandaag mijn 2e kaartje geplaatst ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik heb mijn kaart geplaatst, denk ik... duurt lang voordat je het ziet...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Informative article. Thanks for sharing. I would like to share information about the Flutter app development company in Pune. Opt for our Flutter app development services in Pune to enhance your mobile presence and unleash the capabilities of cross-platform applications. Whether you're a burgeoning startup or a well-established enterprise, we customize our solutions to align seamlessly with your distinctive business needs. Turn your app aspirations into a tangible reality with the proficiency of the leading Flutter app development company in Pune. Your journey to success is on the horizon – let's craft it together.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.