zondag 12 oktober 2014

Nieuwe challenge K&K - Herfst/Halloween met of zonder sketch

Hallo allemaal,

Het is iets later geworden dan jullie van ons gewend zijn. Dit had alles te maken met drukke werkzaamheden en het kiezen van de winnares van de vorige challenge. Wat hebben jullie het ons moeilijk gemaakt. Zoveel mooie inzendingen. Dan wordt het kiezen heel lastig. Iedereen in het team heeft een eigen smaak natuurlijk.
Er eindigden 2 dames op de 1e plek en 1 dame stond er 2 keer in. We doen het zo deze challenge....
Alledrie de dames krijgen een prijs.
Dit is dan onze top 3:

Gerie op een gedeelde 1e plek.


Nelly samen met Gerie op de 1e plek en ze heeft met deze kaart een plekje in ons DT veroverd.



Van harte gefeliciteerd dames! Als jullie mij jullie adresgegevens door willen mailen, dan zorg ik ervoor dat de gewonnen prijsjes bij jullie arriveren deze week.

**************************************************************************

En dan wil ik nu graag onze nieuwe DT leden aan jullie voorstellen. Wij waren unaniem in onze keuze. Al was het moeilijk. Want iedereen die kaarten maakt doet zijn best. Wij hebben gekeken naar de samenstelling van het team. We zijn nu van alle markten thuis. Van CAS tot Vintage en alles wat daar tussenin valt.
Iedereen die heeft meegedaan om een plekje in ons team te bemachtigen wil ik hartelijk bedanken voor hun deelname. Maar er kan er maar 1 (dit keer 2) de winnaar zijn.

We beginnen met Hermien, zij stelt zich aan jullie voor...

Hallo,
Ik zal me even voorstellen,
ik ben Hermien, 41 jaar en woon samen met mijn mannen in Weert in het zuiden van het land.
Onze jongens zijn 11 en 7 jaar oud.
In mijn vrije tijd maak ik graag kaartjes, toen ik een jaar of 13 was ben ik begonnen met het maken van kaartjes. In de loop der jaren zijn heel wat technieken voorbij gekomen van theezakjes vouwen tot 3D. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar scrapkaartjes, waarbij ik de afdrukjes inkleur met potloden. Het bloggen vind ik heel leuk, het kijken naar creaties van andere bloggers, maar natuurlijk ook de reacties op je eigen creaties vind ik helemaal TOP!
Komen jullie ook eens een kijkje nemen in mijn creatieve keuken?

En dit is Nelly...

Ik ben Nelly Groenberg en woon al jaren samen met Dimitri in Zaltbommel. Als hobby doe ik graag darten en knutselen en speur graag internet af om leuke ideeën op te doen voor kaarten
Knutselen doe ik nu een jaar of 3 en nog steeds met veel plezier. Het liefst  maak ik kaarten maar voor andere dingen draai ik mijn hand ook niet voor om.  Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met mijn voorbeeldkaarten voor Knutsels & Kadootjes.


Van harte welkom dames. Ik hoop dat jullie een hoop plezier zullen beleven in ons team en dat we leuk zullen samenwerken! En dat moet wel goed komen want voor de komende challenge hebben ze al een kaart gemaakt. En dit in 2 dagen.

Antoinette waar het allemaal om ging heeft toch besloten om in ons team te blijven. Ze kan ons niet missen! Dat snap ik ook wel een beetje. Dus zijn we nu met z'n zessen en kunnen jullie nog meer leuke kaarten van ons verwachten.

De challenge blijft gewoon maandelijks. Ik heb gemerkt dat dit voor iedereen goed werkt.

**********************************************

En dan nu de start van de nieuwe challenge!

We zijn inmiddels alweer 4 weken verder en het begint herfst te worden. Gisteren hadden wij hier in het noorden nog een heerlijke zomerdag en nu is het grijs!
Dus tijd voor een herfstchallenge.
We hebben er een sketch bij gedaan. Het is niet verplicht om deze te gebruiken maar voor diegene die dat leuk vinden.....ga je gang!

Dit is de sketch


Het thema is deze keer dus Herfst. Ik heb op het blog al heel veel mooie herfstkaarten voorbij zien komen. Dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Dit zijn onze voorbeelden:








Ik hoop dat we jullie met deze prachtige en gevarieerde kaarten weer voldoende kunnen inspireren voor de mooiste kaarten van jullie kant.

De sponsor voor deze maand is Kleurenfestijn.
Wederom een verrassing maar altijd een leuke!

Heel veel plezier met het freubelen deze komende 4 weken.

Je mag 2 keer meedoen.
Volger zijn van ons blog.
De challenge stop op vrijdag 7 november om 00:00 uur.











16 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal,
    Wat blijft het toch een feest als je kaart wordt uitgekozen door het DT...echt de kroon op je werk en
    Yeah jippy, ik ben er heeeel blij mee en ga natuurlijk even een mail naar je sturen Monique! BEDANKT.
    En Hermien en Nelly wat een geweldige aanvulling op het leuke challenge blog van K&K.
    Heel veel plezier met jullie DT schap, maar dat gaat vast lukken!
    Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dames gefeliciteerd met jullie plaatsjes in de top 3 Wat gezellig deze 2 dames nieuw in jullie team. Er staan weer leuke kaarten terinspiratie. Ik ga proberen mee te doen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hermien en Nelly van harte gefeliciteerd met jullie plaats in het DesignTeam!!
    Dames van de top 3 natuurlijk ook gefeliciteerd.
    De nieuwe challenge is vind ik helemaal leuk en toevallig ben ik vanochtend begonnen iets moois voor de herfst te maken, dus ik ga zeker meedoen!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartelijk gefeliciteerd dames met jullie prijs en de dames die dt-lid geworden zijn. Leuke nieuwe challenge...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo dames, wat leuk om te lezen dat jullie mijn kaartje hebben uitgekozen, ik ben er superblij mee, heel erg bedankt.
    Natuurlijk ook een dikke proficiat voor de nieuwe DT dames, zo is het een mooi compleet team.
    Het is nu al laat maar morgenochtend stuur ik snel een mail met mijn gegevens, nogmaals bedankt dames.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd aan de winnaars! Super leuke dt 'ers erbij, succes hier. Zal vast wel lukken!
    Mooie voorbeelden zijn er gemaakt. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Winnaars, van harte gefeliciteerd met jullie behaalde ereplaats!
    Nelly en Hermien heel veel succes en plezier toegewenst in het DT.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige voorbeelden zijn er gemaakt en een mooie sketch. Ik heb dit keer niet de sketch gepakt, maar wel een herfstkaart gemaakt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nelly en Hermien,
    veel succes in het DT, ik ben benieuwd naar jullie creaties ... De voorbeeldkaarten zijn weer erg mooi !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had wel een herfstkaart gemaakt, zie mijn blog van zaterdag, maar zo'n foto wilde ik niet doorsturen, de kaart was al verkocht en toen vlug een foto gemaakt met de cellofaanzak eromheen. Alle twee de kaarten tegelijk. Jammer. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!1

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke sketch, toepasselijke challenge en mooie voorbeelden. Ik zie dat ik 2 keer mag meedoen, dus misschien kan ik nog een kaartje uploaden...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Doe weer graag mee, en heb net mijn herfst kaart geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Had ik gister mijn kaartje geplaatst met link naar jullie blog, maar dom dom dom, vergeten in te sturen, nog mar snel gedaan ;)

    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dames proficiat met de top 3 plaats altijd een leuke waardering!
    Ik doe graag mee met de nieuwe challenge.
    Geniet van een fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Op het nippertje maar het is gelukt.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.