zondag 17 augustus 2014

Nieuwe challenge #16 - Alles behalve rechthoek of vierkant

Hallo allemaal,

vandaag begint weer een nieuwe challenge bij K&K. Zoals jullie zien kort ik het af. Het is een lange naam en ik typ al zo moeilijk met mijn schouder dat ik het me gemakkelijk maak. En ik zie her en der bij de verwijzing naar dit blog deze afkorting ook al voorbij komen. Dus hij groeit wel in jullie systeem denk ik.

De nieuwe challenge is: Alles behalve rechthoek of vierkant. Dit zijn onze voorbeelden geworden.

De hexagonkaart is van GerJanne.

Deze mooie cirkel is door Ingrid gemaakt.

En dit is mijn (Monique) creatie.

Antoinette had het te druk deze maand en komt de volgende challenge weer met een mooie kaart.
Wel sponsort ze namens Kleurenfestijn weer een mooie prijs, wat deze keer een
is!

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen.
Wij verheugen ons alweer op jullie creaties.

Jullie mogen 2 keer meedoen.
We zouden het leuk vinden als je dit doet als volger van ons blog.
En er moet een link zijn direct naar de kaart op jullie blog.
De challenge eindigt op 12 september om 23:59

Heel veel succes!

Liefs, Ingrid, GerJanne, Antoinette en Monique





15 opmerkingen:

  1. Mooie voorbeelden weer dames.

    fijne zondag en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sow dames, jullie hebben een aantal super leuke voorbeeldkaartjes voor ons gemaakt. Aan inspiratie geen gebrek.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn weer mooie voorbeeldkaarten en ik heb me er mede door laten inspireren. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, leuke voorbeelden !
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge waar ik graag aan mee heb gedaan. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke inspiratie, en leuke challenge! Ik vond het leuk om mee te doen! Groetjes, Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creaties zijn er weer door het DT gemaakt. Ik heb net mijn creatie geplaatst, maar ben er vergeten een 2 achter te zetten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke voorbeelden ik doe weer lekker mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie creaties! Ik doe ook graag mee!


    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge, doe weer graag mee!
    Prachtige voorbeelden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie voorbeeldkaarten ik heb de mijn net gelinkt
    liefs en creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeelden en wat een leuke inzendingen zijn er al.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb getracht weer een kaart voor de challenge te plaatsen, maar ben er niet erg bij met mijn gedachtengeloof ik. Ik weet niet of ie nu wel of niet is geplaatst. Jullie succes met de challenges, maar gezien het aantal deelnemers lukt dat wel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie voorbeelden.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie dat mijn berichtje van gisteravond niet geplaatst is. Doe voor de eerste keer mee en hoop dat het vaker gaat lukken. Mooie voorbeeld kaartjes. Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.