zondag 20 juli 2014

Uitslag challenge 14 Zomer bij Knutsels en Kadootjes

Goeiemorgen allemaal,

Vandaag de uitslag van de zomer challenge. En een zomer hebben we. Ik zit hier met hele kleine oogjes omdat het slapen vanacht niet echt een succes was.
Maar niet klagen..... Deze keer hadden we 64 deelneemsters. Joke was een dagje te laat maar toch bedankt voor je prachtige kaart.

De winnares van deze challenge is geworden: Suzanna met deze kaart


We vonden het ontzettend moeilijk kiezen want ze zijn stuk voor stuk mooi!
Suzanna van harte gefeliciteerd! Als je me even een mail stuurt, dan zorg ik ervoor dat de prijs bij jou terecht komt.

En dan nu Challenge # 15 - Alles mag!

We gaan het jullie niet al te moeilijk maken in deze vakantie dus Alles Mag.
Dit zijn onze voorbeelden en ik moet zeggen dat ze deze keer heel gevarieerd zijn. 







Onze sponsor is deze keer Bianca's Toko. Zij stelt een waardebon beschikbaar t.w.v €10,00 te besteden bij haar in de winkel of in de webshop.

De challenge loopt tot en met vrijdag 15 augustus om 23:59 uur.
Plaats je kaart met de goede link naar je blogbericht en niet het hele blog.
We zouden het fijn vinden als je volger bent van ons blog. 
Je mag maximaal 2 keer meedoen. Vermeld de 2e keer graag een 2 achter je naam.

Ik hoop dat we jullie weer veel inspiratie hebben kunnen geven en dat de opkomst ondanks de vakantie weer net zo groot is.
Heel veel plezier met het maken van een prachtige creatie en geniet ook van deze mooie zomer!

Liefs van Monique en DT team.










25 opmerkingen:

  1. Susanne gefeliciteerd met je prijs.
    Wat een mooie voorbeelden zijn er weer door het DT gemaakt.
    Ik heb net mijn creatie geplaatst.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suzanna hij ziet er schitterend uit. Gefeliciteerd.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Suzanna en het team hartelijk bedankt voor deze kans. Wat een leuke challenge is het weer en ook weer volop mooie voorbeelden om inspiratie op te doen, leuk.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Suzanna. Gefeliciteerd met je prijs Mooie voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt door het DT.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben er erg blij mee dat mijn kaartje uitgekozen is! Hartstikke bedankt!
    Monique ik heb je een mailtje gestuurd met mijn gegevens,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Suzan, van harte gefeliciteerd.. Dames, wat een leuke creaties hebben jullie gemaakt, ik doe weer mee..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Suzan met je mooie creatie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En wauw wat een geweldige mooie creaties voor de nieuwe challenge zijn er gemaakt.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  8. Susanne gefeliciteerd
    Ik doe graag mee, heb het net geplaatst
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb mijn kaartje nog een keer geplaatst, mijn 1e poging is aan het verkeerde kaartje gelinkd!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dt voorbeelden dames!
    Ik ben helemaal weg van de mooie theezakhoudertjes van Gerjanne, die ga ik ook nog eens proberen bedankt voor de tutorial op je blog Gerjanne!
    Antoinette's vintage kaart super, ik hou van vintage!
    De vogeltjeskaart van ingrid mooi fris van kleur en wat een mooie achtergrond Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige voorbeelden, zowel van het DT als de inzendingen!
    Ik heb zojuist ook mijn kaartje geplaatst...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden,ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ik doe ook weer graag mee deze maand. Ik heb mijn kaart er net bij gezet. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo , Bedankt Monique voor je tip, ik heb de kaart als het goed is geplaatst. Mijn PC is gemaakt, maar werkt nog niet optimaal, dus hoop ik dat het goed ging. Veel succes gr leny.
    Grappig, de sluitingstijd is exact de tijd dat 53 jaar geleden onze jongste werd geboren. op e trouwdag (nog net) van mijn Ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke inspiratie kaarten van het DT.
    Groetjes Veerle.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Monique en DT,
    Ik wilde mijn kaartje plaatsen, maar zie geen mr. linky?? Kijk dus morgen nog een keer
    #15 is niet te zien op mijn laptop, hihi. Ik weet niet of dit aan mij ligt of bij jullie??? komt vast goed.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zag net dat er een upgrading van mr. Linky nodig is, hihi daarom zie ik niets!
    groetjesssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooo.sorry, ik zie dat mijn kaart er nu wel bij staat maar dat mag niet, ik doe nl al 2 keer mee. Ben iets te enthousiast haha. Hoe kan ik het verwijderen? sorry voor de overlast.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb mijn kaart kunnen plaatsen alles was weer zichtbaar gelukkig!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook ik heb er nog een kaartje bijgeplaatst. Wat veel mooie inzendingen zeg. Wauw!

    Groet,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Bedankt voor de leuke voorbeelden. Op de valreep heb ik mijn kaartje nog geplaatst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.