zondag 22 juni 2014

Uitslag en nieuwe challenge # 14 "Zomer"

Hallo allemaal,

Daar zijn we weer en nu met de uitslag van challenge # 13 en natuurlijk een nieuwe challenge.
Eerst de uitslag. De winnares is deze keer Nelly met deze mooie kaart.

Van harte gefeliciteerd Nelly! Als je mij een mailtje stuurt dan zorg ik ervoor dat de prijs zo snel mogelijk jou kant op komt.

En dan nu de volgende challenge.
Deze keer zonder sketch. Het blijkt dat er toch veel mensen niet meedoen omdat ze een sketch te moeilijk vinden. Nu willen wij als designteam het natuurlijk iedereen naar de zin maken en vinden we het ook veel leuker als de challenge voor iedereen toegankelijker is.
Dus geen sketch en het thema is "ZOMER"

Dit zijn de voorbeelden die wij als DT leden hebben gemaakt:




De foto van GerJanne komt kleiner over om dat deze rechthoekig is gemaakt. Als jullie op de foto klikken kunnen jullie het beter zien. Of ga naar de site van de dames en kijk wat ze allemaal hebben gebruikt.

Onze sponsor deze keer is Kleurenfestijn. Kijk maar eens bij haar in de webshop. Klik hier en je komt er automatisch terecht.
Zij stelt een waardebon van € 15,00 beschikbaar. Te besteden in de webshop.
Helemaal super!

Ik hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen en het ons heel moeilijk gaan maken.

De challenge sluit op vrijdag 18 juli om 23:59
Je mag met 2 kaarten meedoen
De link moet rechtstreeks naar het blogbericht van de ingezonden kaart gaan.
En natuurlijk zouden we het heel leuk vinden als je volger van ons blog bent als je meedoet.

Heel veel plezier met het creëren van de zomer!

Lieve groetjes van Antoinette, Ingrid, GerJanne en Monique






24 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, Nelly!
    En wat een leuke nieuwe uitdaging, laat de zomer nu maar komen :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat en prachtige voorbeelden zijn er gemaakt. Leuk ook, dat ze allemaal ook zo verschillend zijn.
    Ik vind een sketch altijd wel leuk en makkelijk, voor als je soms geen inspiratie hebt is dat wel fijn. Maar de tijd wil wel eens ontbreken.
    Ik heb net mijn kaartje geplaatst. Nelly gefeliciteerd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd Nellie, een hele mooie kaart gemaakt in die kleuren.
    ook het team laat prachtige kaarten zien. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer hele mooie voorbeelden dames! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Nelly!!! Leuke voorbeeld kaarten dames
    en we gaan er mee aan de slag!
    een fijne zondag verder...lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd Nelly,
    hele mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, wie weet doe ik weer mee, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De opdracht was zo leuk en ik dacht dat het aan de zondag lag, maar krijg mijn foto niet geplaatst. Volgens mij staat er "te groot", maar het hele dingetje is nog geen 14/14. In het weekend is het op wifi hier nog een grotere ramp dan door de weeks. Maar ook nu lukt het niet. Kunnen jullie helpen ? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige mooie voorbeeldkaarten...ik doe graag mee, heb net mijn kaartje geplaatst...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart er bij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes zitten er bij. Succes allemaal.

    Groetjes,

    Adrienne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Nelly! Ik doe deze keer weer heel graag mee, heb mijn kaart geplaatst, volgster was ik al en jullie staan op mijn blog in de sidebare. Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen dames,
    géén sketch..ik doe weer mee, om alle regenbuien te vergeten een zomers kaartje, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een te gekke uitdaging :) Erg leuk! En natuurlijk bedankt voor jullie schitterende voorbeelden!
    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie voorbeelden dames!
    Ik heb deze keer een doosje met zomerse armbandjes gemaakt voor een ernstig ziek kind bij ons op school.
    Op mijn blog kun je er meer foto's van zien.
    Fijne week allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nelly, gefeliciteerd en wat een leuke nieuwe challenge.
    Prachtige voorbeelden van de dt leden.Doe graag weer mee.
    Mijn zomerse kaart net geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooie DT kaartjes hebben jullie gemaakt.
    groetjes Engelchen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar ben ik weer, ik doe nog een keertje mee, gezellig;)
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeps ben vergeten een tweetje te zetten bij mijn tweede geplaatste kaart, sorry.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeps, ik ben wat te enthousiast geweest haha, dacht ik plaats een 2de kaart en zie na het plaatsen ervan pas dat ik al 2 kaarten heb staan. Sorry, ik weet niet hoe ik de laatste moet verwijderen want ik wil me natuurlijk wel aan de regels houden.Kunnen jullie hem verwijderen of mij een tip geven hoe ik dat moet doen? Sorry voor de overlast.Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook ik doe graag nog een keertje mee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi IK heb mijn kaartje vanaf de camping via wifi geplaatst,. ik dacht dat het niet was gelukt, maar ik zie dat de kaart er nu wel staat. We hadden siknds de pl,aatsing geen wifi meer dus nu zijn we weer thuis, vandaar nog even een reactie. JUllie hebben al veel deelname met supermooie kaarten. Het is nu een leuk onderwerp. IK ga nog even een kaaret plaatsen IK had nl 4 kaarten met dit thema gemaakt en ze zijn allemaal aangekomen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Op de valreep nog een zo ers kaartje geplaatst.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke challenge heb mijn zomerse kaartje gelinkt
    Fijne zondag
    XXX
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.