zondag 30 maart 2014

Challenge #11 - Beterschap

Na weer een overweldigende deelname van de vorige challenge start nu alweer de 11e challenge van Knutsels en Kadootjes.

Deze keer is het thema Beterschap volgens een sketch van GerJanne.
Dit zijn onze voorbeeldkaarten:
Met deze mooie pauw is van GerJanne


Een prachtige mand met bloemen van Ingrid


En een stoere kaart van mij (Monique)

Jammer genoeg is Antoinette door drukke werkzaamheden niet van de partij. Maar zij zal de volgende keer weer meedoen.

Dit is de sketch waar het om draait. Ben benieuwd waar jullie mee komen....

Onze sponsor is deze keer Bianca van Bianca's Toko. 


Volgens mij wel een mooi pakket om weer een gokje te wagen.

Je kunt je kaart linken tot en met 26 april
Je mag 2 keer meedoen
Volger zijn van het challengeblog

Ik hoop dat we jullie weer hebben kunnen inspireren tot het maken van de mooiste kaarten.

Voor nu stop ik ermee en ga genieten van deze heerlijke dag!

Jullie ook een hele fijne zonnige zondag gewenst en een fijne knutselweek.
Lieve groetjes,
Ingrid, Antoinette, GerJanne en Monique

6 opmerkingen:

  1. Wat een fijne challenge weer en de voorbeeldkaarten zijn erg mooi.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Monique en team....hij staat erop hoor!
    En er zijn er meer die het niet de makkelijkste opdracht vinden, hihi.
    Dus speciaal voor jullie tatatada.....
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke sketch en mooie voorbeelden

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sketch ik doe gezellig mee
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil meedoen maar ik hoop dat het me lukt om het erop te krijgen.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk wel een kaart op de foto, maar vraag niet hoe. Ik zal er morgen in de zon een betere van maken, als we zon hebben tenminste.
    En . ik hoop, dat het linken is gelukt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.