zondag 1 september 2013

Nieuwe Challenge bij KIC

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer de beurt aan team Groen om jullie leuke voorbeeldkaarten te laten zien voor de nieuwe Challenge "Zomer".
We konden hierbij gebruik maken van de leuke digi's van Stampart Design. Ik heb gekozen voor het vissende kereltje. Bij mij thuis mogen ze ook graag vissen, dus wie weet komt het kaartje nog eens van pas.
Dit is mijn bijdrage:

Ik hou het kort omdat ik misselijk word als ik zit te computeren of lezen.
Ben deze week al 2 keer naar de huisarts geweest. Vreselijke buikpijnen, hoofdpijn en vooral heeeeeeel misselijk. Het gaat vast wel weer over, maar het is ontzettend vervelend.
Maar terug naar de Challenge, de sponsor voor de leuke prijs is:


Je kunt een leuke digitale stempel winnen.
Ga gauw kijken op het blog van KIC en kijk naar nog meer leuke voorbeeldkaarten van mijn mede teamleden om inspiratie op te doen.

Ik wens iedereen nog een fijne zondag,
Liefs, Monique


12 opmerkingen:

  1. Wat vervelend Monique om zo misselijk, en belabberd te zijn, heel veel beterschap! Je kaartje is lekker relaxed, met de visser erop! Tja zomers is er niets heerlijkers als aan die waterkant te dobberen. Jij mag ook wel even op de pauseknop duwen, ff bijkomen en beter worden! Sterkte, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique, Vervelend dat je niet fit bent. Hopelijk weten ze waar de klachten vandaan komen? Sterkte en beterschap hoor. Je kaart is erg leuk met de mooie stempel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,
    Wens je van harte beterschap, heel naar als je steeds pijn hebt en je misselijk voelt..
    Je kaartje is toppie, wat een leuke digi is dit...erg mooi.Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Moniek,
    Getver.... laatst had je ook al zo'n hoofdpijn,wat naar is dat voor je. Laat het maar eens uitzoeken, ik wens je beterschap. Ondanks je hoofdpijn evengoed een heel mooi kaartje gefreubeld! Druk vandaag zelf ook maar op Pauze!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, wat een ontzettend leuk kaartje en inderdaad neem de tekst maar ter harte. Ik zit in hetzelfde schuitje - misselijk, duizelig en hoofdpijn, bij mij is de oorzaak mijn evenwichtsorgaan. Dus rustig aan en geen tv/computer of leesboeken. Hoop dat ze bij jou ook snel weten wat het is tot die tijd: rustig aan doen en veel beterschap. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,
    wat naar voor je dat je je zo beroerd voelt!! Ik hoop toch dat het snel over gaat en dat je gewoon achter de computer kunt zitten zonder misselijk te zijn. EN dan die pijnen...sterkte ermee hoor!
    Je kaart is erg leuk. En ja vissen, dat doe je 's zomers he??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk en mooi kaartje heb je gemaakt Monique, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, Monique. The papers and extra fish are wonderful. Great job! It's a pleasure to sponsor your challenge. Hope you are feeling better soon. xx Kathryne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met dat jongetje,en dan nog die vissen ervoor,prachtig

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Monique,
    Wat akelig zeg dat je je telkens zo beroerd voelt hoplijk kom je er gauw achter wat de oorzaak is. Ik vind je kaartje met het vissende jongetje heel leuk geworden. Beterschap toegewenst.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.