zondag 4 augustus 2013

Uitslag Challenge #2 Kerstkaart of creatie

Hallo lieve blogvriendinnen,



Onze vakantie zit er weer op. We hebben een heerlijke week in Valkenburg gehad.
Nu thuis de boel weer aan kant maken.

En dan kom je thuis en zie je dat je ook nog eens 5 nieuwe blogvriendinnen erbij hebt gekregen. Helemaal te gek. Leuk dat jullie mijn volgsters zijn geworden, Henriët, Carla, Margaret, Ingrid en Mar.

En dan nu  natuurlijk de winnaar bekend maken van de 2e Challenge.

De gelukkige is Nellie met het lieve beertje van Forever Friends.


Van harte gefeliciteerd Nellie. Als je mij je adres via de mail even toestuurt, zorg ik ervoor dat de gewonnen mal bij je in de brievenbus terecht komt.

Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen. Alle kaarten waren op hun eigen manier mooi. Ik vind alle kaarten mooi. Je kunt zien dat er met liefde aan is gewerkt.

Begin deze week kom ik met een nieuwe challenge. Het is me niet gelukt vandaag een nieuwe te bedenken en ga lekker de tuin in nu.

Hou de blog in de gaten!

Ik wens jullie fijne zonnige dagen,
liefs, Monique
















3 opmerkingen:

  1. Hallo Monique,
    Fijn om te horen dat je het leuk gehad heb tijdens de vakantie. Heerlijk weer ook hè. Gefeliciteerd Nellie met je mooi kaartje. En ik zal het eens goed in de gaten houden wat voor challenge er komt. En probeer dan mee te doen. Succes met het bedenken. ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de verwelkoming Monique.
    Dat reisje hebben jullie toch maar weer lekker gehad.
    Altijd leuk, vooral als het weer dan meezit.
    Ik ga ook graag op vakantie, maar terug thuiskomen vind ik ook altijd leuk. Zo hoort het te zijn, denk ik dan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk dat ik gewonnen heb. Dank je wel voor het kiezen hiervan. Mijn mailtje met adresgegevens heb ik zojuist verstuurd.

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.