dinsdag 13 augustus 2013

Kersthanger

Goeiemorgen allemaal,

Allereerst wil ik Natasja en Desiree welkom heten. Wat leuk dat jullie mijn volger zijn geworden. We zullen vast veel inspiratie bij elkaar opdoen.

Ik wilde dit weekend zo graag weer aan de freubel maar kreeg gewoon niks uit handen. Ik liep mijn hokkie in en dacht, wat doe ik hier? Dat moet je toch niet te vaak hebben......
Maar gistermiddag was het er ineens weer. Ik had weer zin en ben gaan zitten en ziehier wat er uit gekomen is. Alweer een kerstkaart maar deze kun je zelfs in de kerstboom hangen.


Ik heb de stansen van Stampin Up gebruikt en het papier en knipvel zijn van Studio light.
De takjes zijn stansjes van MD en de kerstbloem van Nellie Snellen.
 Op de achterkant:


Weer een leuk voorbeeld voor een hanger.

Ik zou jullie ook nog laten zien welke prijs er bij de 3e Challenge hanger hoort.
Nou dat zijn deze 2 bijpassende leuke stans en stempel geworden.


Dus aan de slag! Heel veel freubelplezier!

Ik ga nu mijn huisje weer aan kant maken want mijn mannetje komt vandaag weer thuis na een weekje werken. Ik heb dan altijd de neiging alles een grote beurt te geven. Onzin natuurlijk maar ja.....
Ook moet ik zijn kaart nog afmaken. Hij wordt binnenkort 50. De 1e kaart die ik had gemaakt heeft ie al gezien. Dan is het leuke eraf. Dus opnieuw aan de slag.

Tot de volgende keer,
Liefs, Monique



8 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    heel gaaf je kersthanger! weer een goed voorbeeld.
    En soms heb je totaal geen inspiratie en andere keren ben je niet te stoppen, dat herken ik heel goed. Mooi gedaan weer en ik ben halverwege met mijn hanger, hih.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben zo benieuwd Gerie. Er zit wel werk in hè?
      Hartelijke groetjes, Monique

      Verwijderen
  2. Gave hanger! Lekker dat je mannnetje weer thuis komt. Vond dat voorheen altijd heerlijk, na drie weken was ik het vaak ook wel beu het alleen zijn. Nu is hij nog maar sporadisch weg, en als hij dan weg is wat heerlijk dat hele grote bed voor mij alleen, zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben blij als ie thuiskomt en ook weer blij als hij weer aan het werk gaat. Maar ja zo doen we het al 24 jaar. Ik moet er niet aan denken dat ie fulltime bij huis is. Mits hij een dagbaan krijgt natuurlijk. Maar lekker laten zo...als ie weg is kan ik heerlijk freubelen ;-)

      Groetjes, Monique

      Verwijderen
  3. Hoi Monique,
    Leuke kersthanger heb je gemaakt zeg. Je bent niet de enige hoor ik heb af en toe ook van die momenten dat het niet lukken wil met freubelen. En dan kun je beste maar tot de volgende dag wachten en dan gaat het weer van zelf. Leuke prijs heb je weer ik ga m'n best weer doen.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook een beauty Monique. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat supermooi Monique, ik vind het prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique. Wat een prachtige hanger.Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.