zondag 18 augustus 2013

Dromen...

Hallo lieve blogvriendinnen,

Ik had een heerlijk dagje vandaag. Mannen in huis naar de crossbaan, dochter moest vanmiddag werken.
Dus ik had een heleboel tijd voor mezelf.
Ik heb 2 kaartjes kunnen maken. Eentje kan ik laten zien, de ander moet een paar dagen wachten. Voor diegene die hem krijgt is het natuurlijk niet zo leuk om hem nu al te zien.

Eventjes een huishoudelijke mededeling voor diegene die hun hanger plaatsen, de link doet het wel, ik krijg alleen geen plaatje. Dus gewoon plaatsen hoor!!!

Vanmiddag heb ik een kaart afgemaakt met dessinpapier van Lilly of the Valley. Wat is dat mooi papier....
De spreuk komt bij een goede vriendin vandaan die op facebook de mooiste teksten plaatst. Ga maar eens kijken bij Puur gevoel en gedachten.



De bloemen zijn van Petaloo. en de stansjes van Marianne Design. De label is van een stans van Stampin Up. En het lint komt van de markt. Heerlijk om daar rond te snuffelen.


Weten jullie ook dat er weer een nieuwe Challenge is gestart bij KIC?
Deze keer Alles behalve vierkant/rechthoekig.
Kom eens kijken naar de geweldige creaties van Team Roze!
De sponsor deze keer is:

Met deze kaart wil ik zelf graag meedoen aan de volgende Challenge
Dutch Card Lovers: Alles mag.

Ik hoop jullie gauw weer te zien. Ik ga nog even lekker freubelen. Mannetje ligt nu te snurken op de bank, de rest is ook ergens in huis. Dus ik ga vrolijk verder.

Liefs, Monique





14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Monique. Mooie kleuren.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke freubeldag, geniet ervan! Benieuwd naar je resultaten, deze is in elk geval prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Prachtige kaart heb je gemaakt. Ben benieuwd naar je 2de kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Monique, wat een prachtige geheel. Heerlijk zo'n relaxte knutselmiddag.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Monique. Bijna zonde om weg te geven;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Alie,
      wat leuk dat je me gaat volgen. Helemaal super!
      Heb jij dat ook, dat het zo moeilijk is af en toe om een kaart weg te geven? Gelukkig dat we foto's kunnen maken. Maar soms heb je lievelingetjes...
      Ik wens je een goed begin van de week.
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  6. Hallo Monique,
    Wat lekker hè zo'n knutseldag, het is een bjoetie hoor, en idd prachtig papier en vlinder.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Monique, ik vind hem helemaal prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Monique,
    leuk weer even wat van je te horen.... Lekker zo'n freubelmiddagje voor jezelf. Ga ik ook plannen komend jaar.
    Je kaart is prachtig, mooi model en de uitwerking is super!
    Morgen weer aan het werk....zal wel behoorlijk wennen zijn. De zin moet nog een beetje komen, hoor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook heel mooi papier wat je hebt gebruikt Monique, en ook de vorm van de kaart is heel apart. Mooi gemaakt, en lekker als je het huis voor je alleen hebt, en lekker aan kunt knutselen. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow super gaaf hoor prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique,
    Leuke kaart heb je gemaakt zeg. Het papier is inderdaad erg mooi en ik vind de tekst erin ook zo leuk. Op de markt kun je zeker mooi kant kopen als ik op de markt kom kijk ik ook altijd even of er nog iets van mijn gading bij is. En meestal vind ik wel weer iets wat ik leuk vind voor op mijn kaarten. Mijn hanger is bijna klaar ben benieuwd hoe je hem gaat vinden.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi resultaat deze prachtige kaart! Dank je wel dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart Monique, en ik ben helemaal verliefd op die houten vlinders. :)
    Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.