donderdag 15 augustus 2013

Deze keer een creatie van mijn buuf....

Hallo allemaal,

Gisteravond ben ik lekker wezen freubelen met mijn buuf/vriendin Joke.
En natuurlijk bijkletsen na de vakanties.
Zij is de hele vakantie aan het haken geweest en liet mij deze creatie zien. Ik vind hem zo geweldig dat ik hem jullie even wil laten zien.
Ze heeft een oude bril gesloopt, glazen eruit, stangetjes eraf en ziehier het resultaat.....


Ze heeft zelf geen internet dus laat ik hem even zien. Super toch?

Fijne dag en tot de volgende post,
Liefs, Monique

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie creatieve uitspatting is dit, je moet het maar bedenken...Super gaaf!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heeft je buuf dat schitterend gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge waty leuk zeg! Hoe komt ze op het idee!
    Je kunt zo naar een gemaskerd bal!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.