zondag 4 augustus 2013

Challenge nummertje 11 Kaartjes Inspiratie Blog

Hoi, hoi,

Vandaag begint alweer de 11e Challenge van het KIC Challenge Blog.

Team groen had de eer om een kaart te maken om jullie te inspireren.
Het thema deze keer zijn Vlinders.
Altijd top! Ik houd van vlinders in alle soorten en maten.

Dit is mijn bijdrage deze keer


Samen met een Bestie Big Eyes.
Het dessinpapier is van Kaiser Craft.

De sponsor van een mooie prijs is deze keer:
Het Creapaleis met een waardebon van € 10.00

Ik hoop dat jullie allemaal weer mee gaan doen.
Mijn berichtje is een beetje kort, komt omdat ik hem voor de vakantie heb gemaakt en daardoor niet zoveel tijd meer had.

Tot gauw met de uitslag van mijn eigen challenge van Knutsels en Kadootjes.
Liefs, Monique


5 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Wat een vrolijkerd! Super kleuren en een gave Bestie! En vlinders zijn altijd zo leuk om te gebruiken!
    Fijne vakantie nog en een mooie dag!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    'Weer een schitterende kaart, prachtig ingekleurd en afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Monique, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.