woensdag 21 augustus 2013

Balans in jongens en meisjes..

Hallo allemaal,

Er moet me even iets van het hart, volgens mij zeg ik het altijd te weinig maar ik kan soms zo blij en gelukkig worden van jullie reacties. Ik loop dan met een smile met mijn mobiel naar mijn man en laat hem dat dan zien. Hij ligt lichtelijk in een deuk om mijn reactie. Maar ik word er een blij mens van. Dank je wel daarvoor! xxxxx

Vandaag het beloofde geboortekaartje voor een jongen.
Moest ook anders hebben we straks meer meisjes dan jongens. Dat kan toch niet.....hihihihi
Heb de hele dag al tot misselijk aan toe hoofdpijn maar heb toch het kaartje af kunnen krijgen.
Op de een of andere manier blijft een kaart voor een jongen toch moeilijker dan voor een meisje.
Maar ik ben er blij mee. Ik vind hem goed gelukt.

Ik heb het zelfde papier gebruikt als dat ik voor de meisjeskaarten heb gebruikt maar dan de blauwere variant in het blok.
Wat ik ook altijd leuk vind, is de naam van de baby erbij op te zetten. Geeft het net een persoonlijker tintje.

Hier is ie dan........


Het knipvel komt van Doe Maar.
Heb ik ook te koop. Kijk maar eens rond op

Ik gebruik ze niet veel meer maar af en toe zitten er toch wel hele leuke bij.

Ik ga vanavond weer aan de freubel met mijn vriendinnen en hoop dat mijn hoofdpijn opzout.....
Ik zie jullie gauw weer,
liefs, Monique

12 opmerkingen:

  1. oh ik ken dat hoofdpijn is verschrikkelijk
    ik heb altijd last van migraine, dus weet wel wat hoofdpijn is
    maar ondanks die hoofdpijn heb je een schitterende kaart gemaakt
    ik hoop dat het een beetje afzakt en dat je vanavond toch nog lekker met je vriendinnen kunt freubelen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zou het in het weer zitten, ik ben vanmiddag ook op bed gekropen met een migraine tablet, voel mij nu weer een stuk beter.

    Je baby kaartje is super lief geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi jeannette,
    Echt heel naar als je hoofdpijn hebt, fijn dat je de kaart toch af hebt gekregen, wel een heel erg leuk..lief plaatje en een mooi geheel..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Monique. Wat een leuke jongens babykaart. Het is inderdaad soms gemakkelijker voor vrouwtjes een kaart te maken dan voor mannetjes. Je kaart is goed geslaagd. Ik hoop dat je de hoofdpijn weer kwijt bent. Want het is gezellig om met een paar vriendinnen te knutselen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Monique, met hoofdpijn had ik de handdoek in de ring gegooid hoor. Dus petje af voor je doorzettingsvermogen! Leuke kleurencombi blauw/geel, vind ook de achtergrond met dat gestikte geweldig, is dat een stempel? Of dp? Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique,
    Ik dacht dat Doe Maar een popgroep was, maar dat er ook papier van bestaat is nieuw voor mij! Je kaartje is heel kleurrijk dat kan gezegd worden en is 100% lief!! Ik hoop dat die ver velende hoofdpijn is afgezakt en je een leuke knutselavond hebt! En zullen de bloggers de hanger die je hebt bedacht te ingewikkeld vinden? het is toch echt niet zo moeilijk...dus dames gewoon beginnen!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw schitterend Monique, ik vind je kaart prachtig geworden. Een plaatje. Hoop dat je snel van je hoofdpijn af bent.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Monique,
    wat rot voor je dat je zo'n hoofdpijn hebt/had. Hopelijk hebben je vriendinnen je eraf kunnen helpen.
    Deze kaart is superleuk! Ik houd er ook van om de naam erop te zetten. Maakt het inderdaad een stuk persoonlijker. Ik kon de link van facebook niet openen..ik zal eens zoeken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schat van een kaartje en veel plezier met je hobby avond.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er heel mooi uit Monique, vervelend als je hoofdpijn hebt! Lekker schattig, en met een tikkeltje stoer, leuk de naam erop dat maakt het heel persoonlijk! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique
    Wat een ontzettend lief kaartje is dat zeg. Super!
    Ik hoop dat je hoofdpijn snel weg was en je nog lekker hebt kunnen knutselen.
    Groetjes eline

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.