maandag 19 augustus 2013

3e kaartje van de 4

Hallo allemaal,

Ik zit nu maar achter de computer want er komt noodweer aan. (volgens buienradar)
Gister wilde ik 4 kaartjes maken. Ben gekomen tot 3. Die laat ik nu zien. Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een sketch van NKU. Mooie sketch Liesbeth.


Dit is mijn bijdrage aan de Challenge geworden:


Cardstock is van Bazzill Basics-Cantaloupe
Dessinpapier is van Graphic 45 Secret Garden.

Nou ik heb alles afgesloten hier in huis en het regent alleen maar een beetje......
We zien wel, misschien waait het wel over.
Vanavond weer een geboortekaartje maken. Deze keer voor een jongen. Werd ook tijd. We moeten de balans er toch een beetje inhouden.

Iedereen nog een fijne dag,
liefs, Monique


13 opmerkingen:

  1. Hoi Monique,
    Er komen hier nu donkere wolken aan, hoop niet zo erg als in Groningen, daar is het noodweer.. je hebt een prachtige kaart gemaakt, volgens sketch,mooi papier, super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Het heeft hier de hele ochtend geplensd, maar vanmiddag scheen de zon gelukkig weer! Jij bent ook aan de slag geweest met een sketch, en dat is prachtig geworden. Wat een super mooi papier en mooi vogelkooitje en vogeltjes er op dat doet het altijd goed! Fijne avond en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een superleuke kaart.
    Supermooi papier, mooie kleuren, leuk gecombineerd!

    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt, gelukkig was het hier niet zo slecht weer op wat druppels na, ben wel in de auto boodschappen gaan doen want ik vertrouwde de lucht niet.
    en inderdaad ik heb ook het gevoel dat het de zomer nog maar net begonnen is, laten we maar hopen dat we tot november het een beetje aangenaam blijft.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart, een schatje!Leuk dat je meedoet bij de NKU.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw hij is schitterend Monique, wat een beauty heb je van de sketch gemaakt. Top.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Monique,
    wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt! De sketch zo goed te zien en hele mooie kleuren...
    En jammer dat je wat minder tijd had dan je verwachtte. Maar dat is ook wel veel om 4 kaartje te willen in 1 middag...
    Mijn eerste dagje was leuk. Ik heb leuke collega's en het is dan weer fijn elkaar te zien. We wonen allemaal vrij ver bij elkaar vandaan, dus tussendoor zien we elkaar ook nooit.
    Ben alweer benieuwd naar je jongenskaartje!! Ik moet er nog 1 voor een meisje...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje Monique met hele warme kleuren. Wat knap dat je dat als doel stelt om vier kaarten in een middag af te hebben! De schets vind ik ook erg mooi, ik moet er nog even over denken om daar mee aan de slag te gaan, eerst nog even andere dingen afmaken. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, prachtige warme tinten. Ben zelf ook met deze sketch bezig, met eennheel ander idee. Leuk omte zien wat anderen van deze sketch maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is een hele mooie kaart Monique! Leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Monique, wat heb je een prachtige kaart gemaakt, ik vind de kleuren prachtig! Leuk dat je meedoet bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.