woensdag 14 november 2012

Goedemorgen, helaas geen dag zonder zorgen. Vandaag met dochter naar het ziekenhuis, morgen mijn moeder heenbrengen voor een longonderzoek om te kijken welke soort longkanker ze heeft. Het is een zootje.....Maar kaarten maken is dan toch een heerlijke afleiding. Dit kaartje heb ik met de mooie produkten van Stampin'Up produkten gemaakt en natuurlijk de tekststempels van Noor Design gebruikt.

Ben je nieuwschierig en wil je ook met deze produkten aan de slag? Kom dan bij me langs op 17 november van 10.00 uur tot 16.00 uur tijdens mijn Open Huis. Of geef een belletje of een mail en ik kom bij jouw langs.
Ben je al bekend met Stampin'Up dan mag je ook je bestelling doorgeven en ik neem die zo mee in de rest van de bestellingen. Scheelt weer in verzendkosten.

Kom je 17 november langs en je doet een bestelling en/of maakt een afspraak, krijg je van mij een papierpakket kado.

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje Monique.
    Veel sterkte met de ziekte van je moeder. Soms lijkt het inderdaad of het leven alleen maar kommer en kwel is. Fijn dat je wat afleiding vindt in je hobby! Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super adorable card.....ope your family is healing well...have a wonderful week!

    enjoy *~*

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.