dinsdag 30 oktober 2012

Demonstratrice voor StampinUp

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag ben ik demonstratrice voor Stampin'Up.
Naast het kaarten maken, workshops geven heb ik een passie voor het stempelen.
Ik heb een hele brede smaak van stempels. Eigenlijk vind ik alles mooi. Maar de stempels van Art Journey, Darkroom Door en noem er nog maar meer op, zijn toch hele grote favorieten.

De stempels van Stampin'Up zijn ook geweldig om mee te werken. En het mooie ervan is, je kunt er leuke party's mee geven. Je kunt natuurlijk ook via mijn blog bestellen maar een leuke avond thuis met een aantal vriendinnen.....zeg nou zelf: Gezellig toch?

In het verleden (nog niet zoooo lang geleden) was ik demonstratrice van de plastic bakjes. Vond ik ook heel leuk om te doen. Het rechtstreekse contact met mensen maakt het leuk.

Dus ben ik blij dat ik mijn hobby nu mag uitbreiden met demonstraties geven van alle Stampin'UP producten.

Heb je zin in een leuke avond? Neem dan contact op via mijn blog of bel met 06-50671258 en je krijgt mij aan de telefoon en maken een afspraak. Bel je gewoon voor informatie? Ook goed!

Binnenkort volgen mijn creaties die je kunt maken met de producten van Stampin'Up.
Hou mijn blog in de gaten.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je reactie! We komen gauw bij je langs.
Hartelijke groetjes van het DT.